FANDOM

Autor: Cashao
Kanon
kanon

Żelazna pięść to fanon inspirowany światem przedstawionym discordowego serwera "First Order: Role Play". Jego autorem jest Cashao, który był jednym graczy na tym serwerze.

Zarys fabuły Edytuj

Fanon ten skupia się na załodze oraz pasażerach krążownika typu Resurgent (o nazwie "Spectrum"), głównie na kompanii "Iron fist" dowodzonej przez kapitana FO-3180 "Altisa". W skład jego kompanii wchodzi m.in. oddział "Shark", którego dowódcą jest sierżant FO-5447 "Warner". Innymi członkami tego oddziału są FO-9170 "Zhoun" i FO-4079 "Katori". Po operacji na Rodoris "Zhoun" awansuje z kaprala na sierżanta i dowodzi nowosformowanym oddziałem "Chargers", za to "Katori" awansuje z szeregowego na kaprala (i w praktyce często dowodzi "Sharkiem", gdyż "Warner" nierzadko ma problemy z frekwencją). Poza tym przez oba oddziały przewija się cała gromada szeregowców do której należą m.in. FO-6667 "Astrid" oraz FO-6969 "Luca". Kompanii też towarzyszy FOSB - Biuro Bezpieczeństwa Najwyższego Porządu. Jego członkami są m.in. porucznik Alyssa Fox oraz sierżant Jake Blavis. Na "Spectrumie" też znajdują się żołnierze z Oddziałów Specjalnych: porucznik Amber Smith oraz starszy szeregowy FO-2093 "Kyramud". Nie należy zapominać też o kapitanie linii Nicholasie Kornacky'im oraz Komandorze Arenie Delfie. Warto dodać, że do tego pierwszego należy "Spectrum".

Opowiadania Edytuj

  1. Żelazna pięść cz. 1
  2. Żelazna pięść cz. 2
  3. Żelazna pięść cz. 3
  4. Żelazna pięść cz. 4
  5. Żelazna pięść cz. 5

Zawartość Edytuj