FANDOM

Alternatywy
alternatywy

Alan Tonmar to syn Chrisa Tonmara

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Alan był synem Chrisa Tonmara i Emily Tamon. Matka jednak umarła, kiedy chłopiec miał 5 lat. Ojciec od dnia jego urodzenia planował jego szkolenie. Wiedział, że miał potencjał by stać się doskonałym Jedi, jednak od zawsze w nim wielki wpływ ciemnej strony.

Szkolenie na JediEdytuj

Jego ojciec bardzo mocno przykładał się, aby najlepiej wyszkolić syna. Alan utworzył miecz świetlny o niebieskiej klindze. Młody chłopak szybko został rycerzem Jedi. Potem pomagał razem z ojcem utrzymać pokój w galaktyceGalaktyczną Ochroną. Udawało im się to czasu.

Odnalezienie Jacka Mandara Edytuj

Kiedy Chris wyruszył w pewną podróż, kazał synowi poczekać w pewnej kantynie. Trzydziestolatek przystał na tę propozycje. Potem Chris znalazł Jacka Mandara, którego miał zamiar wyszkolić. Kiedy dotarli to kantyny, wiele łowców nagród zauważyło Chrisa, za którego głowę można było otrzymać dwa miliony. Towarzysze jednak zdążyli uciec i znaleźli jedną ze zniszczonych wiosek, Wanobi.

Walka z resztkami Edytuj

Znaleźli zniszczoną pięć lat wcześniej wioskę. Nagle przed nimi pojawił się pewien człowiek, który mieszkał w ruinie swojego domu. Powiedział, że była to sprawka resztek Zakonu Zwolenników Imperium. Chris się zdziwił, po czym natychmiast poinformował Galaktyczną Ochronę. Siły Ochrony poleciały na Coruscant, z nimi starszy Jedi, a za nim kolejno dwudziesto i trzydziestolatek. Podczas bitwy między dwiema organizacjami, Darth Antarius spotkał Jedi, jego syna oraz Jacka. Jacka i Alana pokonał bez problemu, ale ledwo pokonał Chrisa, który uciekł z Jackiem i Alanem.

Ciemna strona Mocy Edytuj

Jack szkolił się na Jedi. Szybko osiągnął status padawana. Chris był bardzo dumny ze swojego nowego ucznia, co spowodowało zazdrość u Alana, którego co raz bardziej ciągnęła potęga ciemnej strony Mocy. Po tym, jak Jack wrócił to domu po sprawie z Yakenem, okazało się, że Chris był ciężko chory. Lekarstwo było dostępne w bazie Antariusa. Kiedy Jack Mandar i Alan Tonmar weszli do bazy zakonu, postanowili się rozdzielić. Alan trafił na Antariusa, którego zaatakował. Antarius wygrał i zaproponował układ. Jeśli Alan zostałby jego uczniem, ten darowałby mu życie oraz pomógłby jego ojcu w ciężkiej chorobie. Ten przystąpił na propozycję. Kiedy Mandar ich znalazł, nie mógł uwierzyć własnym oczom. Syn jednego z najpotężniejszych Jedi był po ciemnej stronie Mocy. Zaatakował Antariusa, z którym stoczył walkę, którą przegrał. Szybko uciekł i powiedział to ojcu Alana, któremu dał zdobyte uprzednio lekarstwo.

Szkolenie na Sitha Edytuj

Alan co raz bardziej stawał się prawdziwym Sithem. Nauczył się nawet dusić Mocą oraz zamienił swój stary miecz na miecz z czerwonym ostrzem. Nie miał kontaktu z ojcem i przyjacielem. Chris był smutny, że jego syn był po ciemnej stronie. Pewnego razu, kiedy Jack ukończył już swoje szkolenie, Chris umarł.

Ostateczna walka i śmierć Edytuj

Kiedy resztki zakonu stawały się co raz potężniejsze, Ochrona traciła wiarę na wygraną. Jednak Jack już jako pełnoprawny rycerz Jedi wygłosił mowę sytuacyjną, która przekonała wszystkich to działania. Podczas ataku Galaktycznej Ochrony na bazę resztek zakonu, Mandar dostał sięto pokoju Antariusa, tam jednak również był Alan, który stoczył walkę z przyjacielem. Mandar ją wygrał. Antarius, widząc możliwości Mandara, zaproponował mu przejście na ciemną stronę Mocy. Kiedy ten się nie zgodził, Antarius zabił Alana. Wściekły Jedi zaatakował Sitha. Mandar wygrał walkę, przeszywając przeciwnika, a następnie, wziąwszy jego ciało, pochował je na Jakku. Podczas imprezy z okazji wygranej, Alan oraz Chris ukazali się Jackowi jako duchy Mocy. Przed śmiercią Alan zdążył przeprosić Jacka i przejść na jasną stronę.

Post mortem Edytuj

Alan pośmiertelnie został mianowany mistrzem Jedi, a na jego cześć nazwano nową akademię użytkowników Mocy.