FANDOM

Autor: HickRatch
Archernara Balmer – przedstawicielka rasy ludzkiej z planety Eskral V. Była ofcierem floty w Imperium Galaktycznym, a potem Imperatorką Trantrallionu, jako żona Mantrellusa I.

HistoriaEdytuj

MłodośćEdytuj

Urodziła się w 18 BBY, rok po powstaniu Imperium Galaktycznego na planecie Eskral V w regionie galaktyki znanym jako Kolonie. Jej świat słynął z unikalnego ekosystemu oraz kultury obejmującej szybką edukację i wywindowywanie na wysokie stanowiska młodych. Po skończonej podstawowej edukacji postanowiła zrealizować swoje marzenie - latać między gwiazdami. Podczas zapisywania się do Akademii Imperialnej na Coruscant w 4 BBY podczas składania podania skłamała na temat swojego wieku i została kadetką.

Szkolenie i służbaEdytuj

Jej szkolenie na oficera floty odbywało się w latach 2 BBY - 4 ABY. Ze względu na zachwycające umiejętności została po egzaminach mianowana kapitanem na Gwiezdnym Niszczycielu Icehearth, który znalazł się w flocie admirał Hukany Korch, która postanowiła po śmierci Imperatora przejąć władzę w wielkim chaosie wśród proimperialnego społeczeństwa.

Bitwa o OndonteEdytuj

Wyzwolenie TrantrallionEdytuj

Królowa TrantrallionEdytuj

Po upadku TrantrallionEdytuj