FANDOM

Autor: Yodek 300
Kanon
kanon

Ariana Diru była oddaną rebeliantką i bohaterką.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Ariana wychowała się na wodnistej planecie Scorusant. Od małego chciała zostać bohaterką, jednak była niewolniczką, gdyż planeta znajdowała z dala od sił Republiki, a jej właściciel, Rodianin Ratto, był dla niej okrutny. Postanowiła uciec więc znalazła przez skaner swój chip wyciągnęła go, niszcząc go przy tym . Zauważył to Ratto i gonił ją. Dziewczyna jednak zauważyła mały statek w mieście i odleciała nim.

Przyłapanie złodzieja Edytuj

W 22 BBY na planecie Dorition Ariana znalazła rozbity prom importowy i postanowiła w nim zamieszkać. Rok później planetę zalały falę kradzieży, a ona chciała przyłapać złodzieja. Pewnego razu, kiedy zobaczyła toydariańskiego złodzieja wykradającego importowane towary, chciała go ogłuszyć blasterem, ale wtem trafił ją w rękę. Ariana złapała jego skuter repulsorowy, a on tego nie zauważył i zabrał ją do swojej siedziby. Kiedy ta wyszła z ukrycia, ogłuszyła go swoją bronią, następnie załadowała wszystkie towary, wezwała klony, aby go pojmały. Następnie poprosili ją, aby została strażniczką senatu galaktycznego. Ona zgodziła się i poleciała z nimi.