FANDOM

Alternatywy
alternatywy
Joke
Twórczość humorystyczna

— Autor: Henio z Tesco

Atak na Biedronkę był jedną z największych bitew w historii Brakty. Podczas niego zginął Bobas Fett.

Historia Edytuj

Przygotowania Edytuj

Przed bitwą Józef Getto i inne żule zbierały rozrzucone po poprzednich rozróbach kije baseballowe, kije od szczotek etc. Wyposażyli się też w parę pistoletów blasterowych. Przygotowania do ataku trwały miesiąc. W dzień bitwy Józef spotkał się z Bobas Fettem i omówili razem plan działania.

Przebieg ataku Edytuj

Pierwsza faza Edytuj

W samo południe drużyna żuli dowodzona przez Józefa stawiła się na określonych pozycjach. Po wyjściu z Biedronki Żyguljana Janmaćka rozpoczął się atak. W dość krótkim czasie napierający szybko dostali się pod sklep pałując przy okazji kilku pilnujących go Karaluchów. Żule i Ola Vizsla zostali przy nim podczas gdy reszta Fettów weszła do środka

Druga faza Edytuj

Fettowie pod komendą Bobas Fetta dostali się do środka i ostrzelali znajdujących się tam Nubów. Atak szedł po ich myśli, dotarli bowiem aż do mrożonek. Jednak coś poszło nie tak. Na Bobas Fetta spadła paczka czipsów i go przygniotła. Walki przerwano na kilka minut, by jego matka mogła go zabrać. Po rozkazie wydanym przez Filipa obrona została kontynuowana. Mięso armatnie Nubów biegło w kierunku atakujących odciągając ich od końca sklepu, jednak Wanbo Fett odpierał kontrofensywę i po pewnym czasie powrócili do działu mrożonek, gdzie koordynował Untek. Wtedy jednak w drzwiach pojawił się Zamnabirian Jamnik z pojmanymi żulami. Stojący wśród nich Józef Getto wyciągnął z plecaka pistolet i strzelił nim w stopę Jamnika, a walka zaczęła toczyć się dalej. Podczas niej zginęło wielu Żuli i Nubów. Z tego powodu Untek się poddał, a atak się powiódł.