FANDOM

Autor: Yodek 300
Alternatywy
alternatywy

— Autor: Yodek 300

BL-3PO to droid protokolarny.

Historia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

BL-3PO został protokolarny zbudowany przez neutoliańskiego wynalazcę Mace'a Ludna w 31 BBY. Kiedy był gotowy Lund przez przypadek dał mu złe oprogramowanie i droid stał się maszyną do zabijania. Wziął jego blaster i zastrzelił go potem droid ukradł jego statek i poleciał do składu broni na Shili.

Rok 24 BBY Edytuj

W roku 24 BBY BL-3PO został łowcą nagród. Bardzo szybko został popularny dlatego inni łowcy nagród próbowali go zniszczyć ale zawsze było odwrotnie albo łowcy nagród poddawali się i uciekali. BL- 3PO był bardzo dobry ale nie aż tak jak Jango Fett. Droid założył kryjówkę na swoje skarby ,ale żeby łowcy nagród i piraci nie wiedzieli gdzie on je ukrył założył kamuflaż na kryjówkę która znajdowała się na asteroidzie koło Geneosis.

Pojedynek na Naboo Edytuj

BL-3PO miał zadanie pojmać łowcę nagród Landa Crunda na Naboo. Zadanie zlecił mu tajemniczy człowiek który w rzeczywistości był mrocznym jedi. Kiedy BL-3PO przybył na Naboo gdzie spotkał się z łowcą nagród. Rozpoczął się długi pojedynek w którym droid wygrywał. Lecz przeciwnik znalazł miecz świetlny i prawie go pocią lecz droid był szybszy i zastrzelił go.

Zatargi z Senatem Edytuj

BL-3PO w 20 BBY zabił aż 4 członków senatu z powodu uszkodzenia oprogramowania. Senat chciał go za to zatrzymać ale droid zaproponował im dużą zapłatę i duże przekonanie różnych układów do Republiki. Senatorzy z Rodiii, Shili i z Sullust dali się na to nabrali ale okazało się że to pułapka kiedy senat się o tym dowiedzieli droid przez rok był poszukiwany.

Drużyna Edytuj

W roku 15 BBY BL-3PO planował założyć drużynę innych zbuntowanych droidów. Kiedy przyleciał na Onderon napadł na fabrykę droidów gdzie pracownicy i droidy ewakuowali się. Tylko nie wysoki szary droid protokolarny który nazywał się TG-90 i szaro- czerwony droid astromechaniczny R4-P9. Obaj posiadali broń i zgodzili się dołączyć do BL-3PO. Potem droid ze swoimi nowymi towarzyszami przybyli na Jakku gdzie znaleźli droida o imieniu TD-R3.

Operacja u Evana Bongsa Edytuj

W 3 BBY ekipa BL-3PO chciała żeby droid był potężniejszy. Dla tego polecieli na Dorin i znaleźli tam lekarza o imieniu Evan Bong. Zgodził się zrobić mu operację ale nie powiedział na czym będzie polegała operacja. Kiedy zaczął ją powiędział że droid będzie. . . myśleć. W taki sposób że przeszczepi mózg innego łowcy nagród. Kiedy BL-3PO był po operacji stał się lepszym łowcą nagród i miał w planach wytępić wszystkich piratów i zostać najlepszym łowcą nagród.

Zniszczenie Edytuj

W 2 ABY król tropikalnej planety Hardin chciał zobaczyć czy BL-3PO pokona samego Boba Fetta. Więc król zlecił im obu zadanie na Mustafarze. Dodatkowo wmówił fałszywe wiadomości i że ten który zrobi zadanie dostanie podwójną ilość kredytów. Łowcy przylecieli na Mustafar. BL-3PO ze swoją drużyną a Boba Fett sam szybko zaczął się pojedynek droidy próbowały go zastrzelić ale ten poleciał do góry i zastrzelił jego drużynę. Zdenerwowany BL-3PO strzelał z podwójną prędkością ale Boba był lepszy. W kierunku droida poleciały dwie rakietki i mocne strzały z blastera. BL-3PO nie zdążył uniknąć strzału a jego kawałki płonęły w gorącej lawie.