FANDOM

Autor: Yodek 300
Alternatywy
alternatywy
Kan
Kandydat na polecany na marzec 2019

Beedo to oddany Republice Rodianin, który w 19 BBY założył rebelię Beedo.

Biografia Edytuj

Lata młodości Edytuj

Beedo urodził się na planecie Rodia. Był synem bogacza Seedo i jako najstarszy z rodzeństwa to on miał otrzymać majątek po nim. Na planetę przylecieli jednak Jedi, którzy w pewnych sprawach przybyli do niego. Beedo zauważył statek, który zaczął do nich strzelać. Były to droidy bojowe separatystów i Droid RANDY zaatakowali Jedi, ale Beedo zastrzelił wszystkie, oprócz Randy'ego. Ten wziął jego drugą elektryczną pałkę. Po krótkim pojedynku Randy postanowił uciec. Jedi byli pod wrażeniem jego celności i postanowili go zabrać ze sobą.

Czasy Imperium Edytuj

W 19 BBY krótko po wydaniu rozkazu 66 Beedo dowidział się że Sithowie będą potajemnie rządzić galaktyką. Postanowił zrobić zamach na kanclerza .Na planecie Mygeeto znalazł miecz Ki-Adi-Mundiego i postanowił go wziąść ze sobą. Poniewarz Jedi uczyli go techniki walki mieczem świetlnym postanowił zmierzyć się z Darthem Sidiousem ale na drodze staną mu Darth Vader zmuszony uciekać Beedo ukrył się na planecie Sigfin.

Komórka rebeliantów Edytuj

W 18 BBY Beedo postanowił założyć bazę jego rebeliantów.Na lawowej planecie Sigfin zbudował bazę i maszynę klonującą zbudował droidy i zrobił ich kopię w maszynie klonującej poleciał szukać sojuszników na różnych planetach.Przekonał trochę osób z jego planety aby dołączyli do niego, znalazł jeszcze wiele przedstawicieli ras którzy go posłuchali. I tak zdobył dla siebie armię aby walczyć z Imperium Galaktycznym.

Bitwa o Mybetto Edytuj

Kiedy na mroźnej planecie Mybetto Imperium zbudowało swoją placówkę szkoleniową szturmowców i fabrykę myśliwców TIE . Beedo postanowił zaatakować.Statki które posiadali rebelianci Beedo były szybsze i bardziej uzbrojone niż myśliwce TIE więc Imperium przegrywali .Niszczyli nawet AT-AT.Imperium było zmuszone do wysłania swoich najlepszych myśliwców..Wtedy zaczęli przegrywać ale w porę zdążyli zniszczyć fabrykę i placówkę iw porę się ewakuować. Imeprium zdało sobie sprawę z tego że rebelia rośnie w siłę.

Odkrycie w sobie mocy Edytuj

w 5 BBY Beedo dostał wizji mocy przedstawiającą bitwę o Hoth Zniszczenie Gwiazdy Śmierci i nawrócenie Vadera.Był pewien że jest czuły na moc.Postanowił nauczyć się posługiwania mocą ,postanowił polecieć na Scorusant aby uczyć się u mistrza o imieniu Evan Rigs.Królowa wyczuła że jest czuły na moc więc przepuściła go .Potem poszedł go szukać.

Szkolenie Edytuj

Beedo kiedy dotarł do Evana Rigsa Jedi który przeżył rozkaz 66 powiedział mu że chce szkolenia na Jedi. Mistrz odpowiedział mu że go wyszkoli.Po 2 tygodniach uczenia się Beedo znalazł jaskinię jasnej strony mocy więc postanowił tam zajrzeć widział tam młodego chłopaka którym był Luke Skywalker ,wszystkich jedi którzy przeżyli wielką czystkę jedi i samego siebie walczącego z droidem RANDY'M.Spytał się mistrza co to było a on powiedział że wizja mocy.Rok po tych wydarzeniach Beedo otrzymał tytuł rycerza.

W 1 BBY Beedo nauczył się techniki walki mieczem świetlnym Soresu i otrzymał tytuł mistrza.

Pojedynek z RANDYM Edytuj

W 0 BBYKiedy Beedo wrócił na Sigfin zauważył statek.Był to były MagnaGuard RANDY.Droid został zniszczony przez Sy Ravros ,ale Handlarze odbudowali go i dali mu nowe "ciało",ponieważ ze starego RANDY'ego została tylko głowa. Beedo powiedział że jest teraz jedi on powiedział że tym bardziej umrze , i doszło do pojedynku Beedo zdążył przeciąć mieczem jego ciało ale on nadal walczył powiedział że jest nie zniszczalny .W tym czasie Imperator Palpatine wyczuł na planecie jedi kazał ją zniszczyć.Wtedy Beedo otworzył osłonę na główne przewody RANDY'ego ,sięgną po bombę i przyczepił do niego i zdetonował.RANDY wybuchł. Jedi wyczuł zagrożenie i w porę się ulotnił.Potem ukrył się na lesistej planecie Dirum