FANDOM

Autor: HickRatch
Alternatywy
alternatywy

gen. Bryandon Haslam: Placówką dowodzi admirał floty Carthago Regutic, przywódca floty wroga, znany z swojej dbałości o każdy detal bezpieczeństwa. W związku z tym klasyczne natarcie transportowcami i żołnierzami nie ma sensu. Nasz nieświadomy swojej roli szpieg zdobył nam jednak informację, w jaki możemy przechytrzyć admirała. Przemówienie generała Nowej Republiki do pozostałych dowódców o planach zaatakowania systemu Ghaz Nokan.

Carthago Regutic - pochodzący z rasy ludzkiej admirał floty Marynarki Federacji Północnej, jeden z najpotężniejszych strategów i dowódców w swoich czasach.

Historia Edytuj

Młodość Edytuj

Urodził się w 12 BBY na planecie Labinnah w północnych koloniach. Jako szesnastolatek dołączył do akademii imperialnej na Arkanis, którą niedługo później musiał opuścić ze względu na Ugodę Galaktyczną[1]. Miał zostać przydzielony do nowej, tajnej akademii na planecie Sularn, gdzie miał zostać przeszkolony na oficera floty, jednak na zewnątrz zaczął się rozłam między dwoma frakcjami w Imperium. Jego instruktor dołączył do frakcji liberalnej i wraz z nią przeniósł się na nowy dom Imperium, planetę Trantrallion.

Inspektor Generalny Edytuj

Carthago kontynuował szkołę i wyrósł na szanowanego oficera policyjnego w Federacji Północnej, stając się w 25 ABY jej Inspektorem Generalnym, zastępując dotychczasowego Aladrana Insihoena. Niecały rok później na scenę polityczną wkroczył Toldin Krotaan wraz z swoją partią polityczną NSP, zdobywając wielu zwolenników. Jako gigantyczny zwolennik skrajnie prawicowego nowego prezydenta, Regutic został wmieszany w konspirację przeciwko Nowej Republice i budowę armii zdolnej do podbicia ogólnogalaktycznego rządu.

Przygotowania do wojny Edytuj

Podczas przygotowań do wojny zadaniem Regutica było m.in. prowadzenie akademii, zajmującej się szkoleniem przyszłych pilotów pojazdów kosmicznych. Chociaż Carthago Regutic i inne ważne osobistości w Siłach Zbrojnych Federacji Północnej byli bliscy ideologi pochodzących z QNPCC i ufali nowoimperialnej ideologii wolnej od rasizmu, nie mogli jednak w żadnym wypadku zabronić zaciągania się do wojska ludzi o poglądach rasistowskich, którzy traktowali nie-ludzi oraz ludzi z korzeniami u innych raz, ponieważ byli wyraźną częścią północnych szeregów nachonalistów i ban na zaciąganie się do wojska skutkowałoby słabszą armią.

Wojna z Nową Republiką Edytuj

Emerytura Edytuj

Przypisy

  1. Jeden z podstawowych punktów traktatu zakładał opuszczenie imperialnych akademii.