FANDOM

Alternatywy
alternatywy

Chris Tonmar to młody chłopak urodzony na Jakku, wrażliwy na Moc; główny bohater serii Star Wars New.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Urodził się w 5 ABY na Jakku, w wieku 15 lat zobaczył ducha swojego ojca, który poinformował go o tym, że jest Jedi, i podarował mu miecz świetlny o fioletowej klindze.

Wojna z Zakonem Zwolenników Imperium Edytuj

Następnie udał się na spacer, aby sobie wszystko przemyśleć, jednak zauważył rozbijający się statek Tima Ragansa. Młody Chris pomógł Timowi, który ledwo uszedł z życiem. Tim zabrał Chrisa to bazy buntowników. Chris pomógł im w Bitwie o Jakku, w tym czasie walcząc z Darthem JatFiniusem,  jednak później okazało się, że Tim został zestrzelony, Chris poprzysiągł obie zemstę. Uczestniczył w innych bitwach, jednak kiedy Zakon Zwolenników Imperium przejął rządy w galaktyce, Chris nie poddał się. Podczas bitwy o Coruscant zabił Dartha JatFiniusa  i prawie Dartha Kardusiona, gdyby nie to, że musiał się ewakuować z powodu wybuchu bazy. Buntownicy wygrali wojnę.

Przyszłość i śmierć Edytuj

Natomiast Chris doczekał się rodziny oraz szkolił nowych Jedi, między innymi Jacka Mandara, czyli głównego bohatera Star Wars Future, któremu dawał rady podczas wojny.  Później zmarł, nie wiadomo jednak w którym roku, ponieważ w 3 części Star Wars Future ukazał się Jackowi jako duch Mocy.

Ciekawostki Edytuj

  • Walczył mieczem o fioletowej klindze.
  • Jego ojciec szkolił się w świątyni Jedi