FANDOM

Alternatywy
alternatywy

Czarny Jeździec – zwany także Darthem Wilderem – Shit z Ogromnego Królestwa Shitów. Ma specjalny miecz świetlny.

Biografia Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Urodził się na Corusant. Czarny jeździec miał dobre dzieciństw. Urodził się jako syn Dartha Vadera, który go póżniej nauczał używać mocy i Lei Windu. Sam kradł peleryny (nie wiadomo dleczego). Mieszkali w mega domu, który miał Vader. Założył sklep U sąsiada i stanowił konkurencje dla biedronki. Jednak go wysadzili. Poszedł do akademi Shitów.

Akademia Shitów Edytuj

Już w wieku 6 lat został wzięty do akademii Shitów. Zrobił sobie spacjalny miecz świetlny podobny do zwykłego miecza. Uwielbiał bić innych i używać mocy. Szkolił go sam Darth Vader, który został ożywiony. Inni mu zazdrościli miecza świetlnego. Jego przyjacielem został Staś Palpatine.

Ogromne Królestwo Shitów Edytuj

Jako przyjaciel Stasia Palpatina bez problemu wstąpił do Oksów. Zyskał stopień Wielkiego Shita i brał udział w zebraniach. Założył peleryne na energetyczne ramie. Wszyscy się go bali, nawet Kark któremu ukradł jeden miecz plazmowy.

Wojna o Ratooine Edytuj

Gdzieś się wybieracie? Czarny jeździec

Podczas wojny o Ratooine pilotował śmigacz. Rąbnął w działko. Dostał zadanie ścigania Mariusza i Zbyszka. Gdy uciekali przez tunel stanął przed nimi. Rozpętał się pojedynek miedzy nimi, który by wygrał, gdyby nie to, ze sie przewrócił. 

Wojna o Aoe Edytuj

Po upadku OKSów musiał się ukrywać. Ukrył się w domu jakiegoś debila. Kradł mu rzeczy i jedzenie. Potem go zabił. Wyskoczył przez okno i się zwiał. Uratowali go. Brał czynny udział w bitwie o Aoe, po stronie swojej.  

Bitwy systemu Aoe Edytuj

Kark zebrał 10 000000 osób w wojsku i zaatakował planety pobliskie Aoe, czyli Boe, Coe i Doe. On zrabował jednom planetę o wojsku. Dołączył się do Karka. Zaatakował Boe i Doe. Powstała rebelia przeciwko nim. Rozpętała się wojna Wielka woj oe. Zbudowali stacje bojową Karkową stację. Zatopił Doe i Coe, ale Boe sama spadła. Była to wojna jakiej nie było. Kongo przyszedł z resztą Lizardów, szalały na drzewach, Krak miał dużo stwierdzeń. Nagle stała się rzecz nie spodziewana. Chlejąca Aneta ze swoją rebelią zaatakowali rzesze żołnierzy Karka. Jednak przegrywali. Nagle Kark zepchnął Anetę do dołu i spadła by, gdyby nie Kongo go pożarł. Uciekł z pola bitwy, a Aoeńczycy spalili jego wojska. 

Jako szef wosjk Karka Edytuj

Kark powieżył mu swoje wojske i Karkową stacje. Osaczył Dantooine, ale nie zatakował? Póżniej chciał przejąć Kywalker. Ale zaginął.

Ciekawostki Edytuj