FANDOM

Alternatywy
alternatywy

Dantooine – to mała planeta znajdująca się gdzieś na środku galaktyki.

Tereny Edytuj

Ta planeta posiada bardzo ukształcone tereny. Ciągną się od bagien do równin. To dlatego zwierzęta uwielbiają tam mieszkać. 

Równiny Edytuj

Równiny pokrywają duże tereny planety. To tam występuje najwięcej zwierząt. Najgrożniejszy drapieżnik, czyli Lizard King został okrzyknięty nazwą "Król Równin". Zwierzęta szukają tam swoich przysmaków. Występują tam dosyć duże zbiorniki wody.

Lasy Edytuj

Lasy nie są tam rzadkością. Występują tam głównie małe drapieżniki, takie jak Gębacze oraz Lamusy. Duże zwierzęta nie lubią tam przebywać, ponieważ nie mogą biegać naturalnie. Ewentualnie mogą chodzić tam Hydrusy

Bagna Edytuj

Bagna jednak są tam rzadkością. Występują na skrajów lasów, gdzie podchodzą drapieżniki łowić jak ryby Tantuwy. Jest również swego rodzaju oazom dla Lwom Morskim Pospolitym, gdzie przybywają na maj, lipec i sierpień.

Góry Edytuj

Góry są miejscem zamieszkania Hydrusów. Jest tam chłodny klimat. Wytrwają tam tylko najsilniejszi. Występują również liczne wodospady.

Miejscowości Edytuj

Występują tam trzy. Zwą się Kywalker, Obi oraz Enobi. Njwiększe to Kywalker. Jest bardzo ważne dla planety, dlatego bo jest największe. Tam jest nawiększy handel na planecie. Niektórzy nie lubią tego miasteczka.

Fauna Edytuj

Dantooine zamieszkują najdziwniejsze stwory. 

Ciekawostki Edytuj

  • Według oficjalnych źródeł Dantooine leży na północy galaktyki, według niektórych fanonów One Story w układzie Toine, a według innych gdzieś w środku galaktyki.