FANDOM

Autor: Yodek 300
Alternatywy
alternatywy

Darth Calon – jedna z Sithów, uczennica Dartha Broke'a.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Początki jako Sith Edytuj

Darth Calon urodziła się na planecie Zemirth, w mieście Vars. W 217 ABY została uczennicą Dartha Broke'a, po tym kiedy zginęła jej siostra. Przez wielką nienawiść jaka w niej była, szybko nauczyła się technik Ciemnej Strony Mocy. W 220 ABY zbudowała swój Miecz Świetlny. Rok później powstał jej zamek na tropikalnej planecie Folrid. Została poddana też próbie, na Drugiej Arenie na Geonosis. Musiała pokonac tam droidy z chologramem Jedi nałożonym na siebie, o którym wiedział tylko Darth Broke. Darth Calon wygrała bitwę i pomyślnie przeszła próbę.

Zawładnięcie Zemirth Edytuj

W 222 ABY Darth Broke wraz z uczennicą postanowił opanować planetę Zemirth. Urzył do tego armi którą zbierał przez 40 lat. Dość szybko zajął wszystkie tereny planety. Darth Calon stała się generałem wszystkich wojsk na planecie. Miała też liczne posiadłości.

Walka z buntownikami i śmierć Edytuj

W 222 ABY jej przyjaciółka z dzieciństwa Ansta Sherick przyłączyła się do grupy buntowników przeciwko Darth Calon i Darth Broke'owi. Buntownicy byli wyszkoleni w mocy, i dali radę zabić Dartha Broke'a. Darth Calon także nie poradziła spobię zbuntownikami i poległa w walce.