Star Wars Fanonpedia

Szablon:Autor przechodzi restrukturyzację!
Za dyskomfort stylistyczno-wizualny przepraszamy

CZYTAJ WIĘCEJ

Star Wars Fanonpedia
Advertisement
Star Wars Fanonpedia
Fanon alternatywny
alternatywy

Darth Jar Jar to Mroczny Lord Sithów żyjący za czasów Republiki oraz Imperium. Podczas istnienia Republiki udawał jej sojusznika ale po cichu manipulował nią oraz Darthem Sidiousem. Za czasów panowania Dartha Vadera, Jar Jar dołączył do niego ale w sekrecie planował zdradę. Nic takiego się jednak nie wydażyło, gdzyż sith był na gwieździe śmierci, gdy ta wybuchła.

Biografia[]

Wczesne życie[]

Jar Jar udawał fajtłapę aby nikt go nie rozpoznał.

Jar Jar był gunganem. Szkolił się na sitha od początku ale aby nie wzbudzać podejrzeń musiał udawać fajtłapę i głupka. Po jakimś czasie został senatorem republiki i sekretnie pociągał za sznurki. Sidious nie wiedział o jego istnieniu.

Dołączenie do Vadera[]

Gdy imperium powstało a Darth Vader obiął władzę w galaktyce, Jar Jar nie miał wyjścia i musiał mu się podporządkować. Mroczny lord sithów nie chciał jednak nie chciał nikomu służyć i postanowił zgładzić Vadera.

Śmierć[]

Jar Jar był na gwieździe śmierci gdy atakowała ją rebelia. Został wysadzony wraz ze stacją bojową.

Ciekawostki[]

  • George Lucas naprawdę planował zrobić Jar Jara jako sitha w drugim epizodzie ale potem został zastąpiony Hrabią Dooku.
Advertisement