FANDOM

Alternatywy
alternatywy

Darth Revengus, urodzony jako Aiden Solo – Lord Sith dowodzący Zakonem Mrocznych Władców. Brat Tentry Solo i syn Kisa Solo. Kuzyni Hana Solo.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Urodził się na Naboo jako dziecko Kisa Solo i jego żony. Kis Solo był bratem ojca Hana Solo.Kiedyś ojciec Aidena i Tentry oraz ojciec Hana pokłócili się, przez co już się więcej nie zobaczyli, a Aiden z Tentrą nie wiedzieli o swoim kuzynie, i na odwrót. Sam Revengus nie wiedział, że to Tentra jest jego siostrą, z powodu ucieczki ojca i matki z młodszą siostrą. Aiden natomiast został odnaleziony przez mistrza Jedi Quar Qun Teia, który wyczuł w nim silną moc. Postanowił go wyszkolić.

Szkolenie na Jedi Edytuj

Aiden był silnym Jedi. Stworzył miecz o zielonej klindze. Bardzo ciężko trenował, aby osiągnąć swój cel-trenować młodych Jedi. Pare dni przed Rozkazem 66 został pasowany na rycerza Jedi. Podczas czystki ukrył się z mistrzem w dawnej świątyni Jedi, gdzie trenowali do czasu przejścia Aidena na ciemną stronę Mocy.

Ciemna strona Mocy Edytuj

Kiedy Aiden wyruszył to lasu aby znaleźć coś do jedzenia spotkał przyjaciela imperatora – Dartha Vardona z oddziałem. Ten stoczył walkę którą przegrał. Darth Vardon chcąć zachęcić Aidena na ciemną stronę mówi mu, że oszczędzi mu życie i pokaże mu jego rodzine. Aiden nie wiedząc skąd pochodzi dołączył to Vardona. Aiden dostając tytuł Darth Revengus poszedł zabić swojego mistrza. Pokonał go, jednak Quar zdążył uciec. Wtedy Revengus trenował pod  okiem Vardona, po czym obaj założyli Zakon Mrocznych Władców, po czym Imperator wysłał dużą ilość szturmowców, która była pod dowództwem Zakonu.

Spotkanie się ze swoją siostrą Edytuj

W czasie treningu jego dawny mistrz szkolił jego siostre, Quar domyślił się o pokrewieństwie z Aidenem, więc szkolił Tentre tak mocno, aby mogła pokonać i przyciągnąć swojego brata znów na Jasną Strone. Jednak nie mówił o tym Tentrze, aby nie przeszła na ciemną stronę mocy. Wtedy wysłał on Tentre na walke z bratem. Tam ona się dowiedziała, kim jest jej brat. Niestety walkę przegrała, jednak zdążyła uciec i przysięgła, że przywróci brata na jasną stronę.

Ostatnia misja Edytuj

Revengus dostał misję do odnalezienia Quar Qun Teia. Przyleciał to starej kryjówki, jednak tam nie było jego dawnego mistrza. Revengus długo szukał Quara, w końcu znalazł go na Coruscant. Stoczyli obaj walkę, jednak najpierw Revengus stoczył walkę z drugim uczniem Quara i przyjacielem Tentry, Tonrerem. Wygrał Revengu, który zabił ucznia, a potem mistrza. Wziął ich miecze po czym wrócił do bazy Zakonu Mrocznych Władców.

Uratowanie siostry i śmierć Edytuj

Po roku treningu Tentra wróciła przywrócić brata na ścieżke dobra. Stoczyli oni kolejną walkę, którą wygrała młoda mistrzyni Jedi.Wtedy pojawił się Darth Vardon, który chciał przyciągnąć Tentre na ciemną stronę, jako zastępczyni Revengusa. Ta jednak się nie zgodziła, przez co Vardon zabrał jej miecz i chciał ją zabić. Kiedy ją chciał przebić i zaatakował ją mieczem, to Revengus szybko obronił siostrę. Revengus walczył swoim dawnym mieczem o zielonym ostrzu. Revengus jednak został pokonany, ale nie zabity. Kiedy już Vardon miał przebić Tentre, Aiden szybko skoczył przed siostrę,poświęcając się i przechodząc na jasną stronę. W tym czasie Tentra zabrała miecz i zabiła Vardona. Wzieła miecz brata i pomagała Rebelii. Po pokonaniu Imperium Tentra zagineła, a Aiden dostał pośmiertny tytuł Mistrza Jedi.

Ciekawostki Edytuj

  • Revengus podchodzi od angielskiego revenge, co znaczy zemsta.