Star Wars Fanonpedia

💪 Starcie gigantek trwa!
Oddaj głos na swoją faworytkę

CZYTAJ WIĘCEJ

Star Wars Fanonpedia
Advertisement
Fanon kanoniczny
kanon

latest?cb=20210529123338&path-prefix=pl Być może archiwa są niekompletne?
Sekcja #Biografia w tym artykule wymaga uzupełnienia treści. Potencjalne modyfikacje prosimy konsultować z autorem. w oparciu o serię Między murami.

Mówię ci: zawodowiec.
Chorty do Koreca Odvinny, o Dominiku[2]

Zwiadowca Dominik był ludzkim harcerzem przynależącym do 1138 Galaktycznej Drużyny Harcerskiej, w ramach której pełnił funkcję podzastępowego w zastępie Nastroszone Piórka. W 31 BBY chłopiec został wynajęty przez łowcę nagród Chortiego, aby pomógł mu w czasie misji zdobycia kamiennej maski, podczas której – jak mniemał Chorty – umiejętności harcerza były niezbędne.

Biografia[]

Ta sekcja wymaga uzupełnienia zawartości 

Osobowość i umiejętności[]

Przecież… słuchaj: tam, gdzie lecimy, musimy mieć ze sobą sprzęt. A także i specjalistę — od tego mamy Dominika.
Chorty, nazywając Dominika „specjalistą”[2]

Dominik był osobą zamkniętą w sobie, a także małomówną. W chwilach wolnych zwykł bawić się swoim drewnianym koniem lub wiązać supełki. Miał tendencję do pozawerbalnej komunikacji.[2]

Wygląd zewnętrzny[]

Dominik był chłopcem o pomarańczowym odcieniu skóry. Miał rude włosy oraz krzywe zęby. Często można go było spotkać zaślinionego.[2]

Poza światem Gwiezdnych wojen[]

Chcę go w Stacked Story.
Henio z Tesco o Robercie, 11 czerwca 2021

Dominik był jednym z bohaterów serii Między murami (Mustafar29, 2021), a pomysł na jego wygląd de facto wynikł z życzenia Henia z Tesco, który marzył, aby w ramach fanfiction pojawił się Robert – postać umieszczona w infoboksie na stronie użytkownika Mustafara.

Pojawienia[]

Przypisy

Advertisement