FANDOM

Autor: Cashao
Alternatywy
alternatywy

FO-3180 to żołnierz Najwyższego Porządku noszący pseudonim Altis i dowodzący kompanią Iron Fist.

Biografia Edytuj

W wieku 8 lat został osierocony przez rodziców, gdy postanowili go porzucić w Cratertown. Po kilku latach cierpienia głodu, i zawiązywania nowych znajomości z ludźmi których spotkał podobny los, pojawił się cień szansy na wyrwanie się z okrutnej planety raz na zawsze. Niedożywiony i wystającymi żebrami postanowił skorzystać z oferty bohaterskich żołnierzy Najwyższego Porządku. W krótkim czasie po tej decyzji został przetransportowany wraz z innymi chętnymi na pokład "Absolution". Trafił tam w 10 roku życia, i zaczął program szkoleniowy. Jego życie nie było wtedy skomplikowane. Ciągłe ćwiczenie na różnych symulacjach, obowiązkowych wypadach na planety ukształtowały jego psychikę oraz sprawność fizyczną, nie miał też problemu ze słuchaniem wyższych stopniem. Nigdy nie kwestionował ich decyzji, był całkowicie oddany Najwyższemu Porządkowi.

Osobowość Edytuj

Umiejętności Edytuj

Kapitan FO-3180 był kapitanem o co najmniej przeciętnych umiejętnościach. Potrafił w trakcie kryzysowej sytuacji dostosować swe plany do niej. Cechowało go też to, że kładł nacisk na scentralizowane dowodzenie i swobodę podkomendnym rzadko zostawiał w większych operacjach.