FANDOM

Autor: Cashao
Alternatywy
alternatywy

FO-4079 (ps. Katori) to szeregowy, a potem kapral, służący w kompanii Iron Fist Najwyższego Porządku. Brał udział w zdobyciu planety Rodoris oraz działaniach zbrojnych na Avaliusie.

Biografia Edytuj

Przez pierwsze kilka lat swego życia wiódł je spokojnie i wręcz sielsko. Otrzymał całkiem niezłe wykształcenie dyplomatyczne. Do Najwyższego Porządku został wcielony w wieku 12 lat gdy jego rodzina musiała spłacić jakoś długi. Zaproponowano im wtedy sprzedaż dziecka za niezwykle wysoką cenę, która mogła wyrównać kosmiczne zadłużenie rodu. Wtedy zapłonęła jego nienawiść do rodziny i wszelkich krewnych. Został zraniony jeszcze raz gdy na pokładzie statku "Polaris" zakochał się nieszczęśliwie w pewnej urodziwej Togrutance. Zmuszony został do jej zabicia, ale mimo tego nie wykonał rozkazu. Za to stojący obok szturmowiec z chęcią ją odstrzelił. Następnie służył na pokładzie okrętu "Spectrum", gdzie spotkał niejakiego FO-9170 "Zhouna". Obaj się zaprzyjaźnili i brali udział w zdobyciu planety Rodoris, po którym wreszcie został awansowany.

Osobowość i umiejętności Edytuj

FO-4079 był szturmowcem, który posłusznie wykonywał. Cechowała go natura romantyka o czym świadczy m.in. nieszczęśliwe zakochanie się wpierw w nieznanej Togrutance, a potem w FO-6667. Troszczył się też o osoby, na których mu zależało np. FO-9170, którego traktował jak brata i nazywał go "dzieciaczkiem". Warto dodać, że był też całkiem zdolnym taktykiem oraz żołnierzem.