FANDOM

Autor: Cashao
Alternatywy
alternatywy

FO-9170 (ps. Zhoun) to żołnierz Najwyższego Porządku i członek Kompanii Iron Fist. Tak naprawdę na imię miał Guon, nazwiska niestety nikt nie znał.

Historia Edytuj

Urodził się w 15 ABY na nieznanej planecie. Nie miał przyjemności poznania swoich rodziców. Nie dowiedział się nawet kim byli, jedyne co miał po nich to datapad pt. „Sztuka wojny” Thrawna oraz swoje imię. Do 12 roku życia był wychowywany przez byłego wojskowego z Imperium Galaktycznego, który umarł w 27 ABY. Na jakiś tydzień przed śmiercią posłał Guona do Akademii Wojskowej Nowego Porządku. Guon od momentu dołączenia do akademii nie używał swego prawdziwego imienia - mówił o sobie Zhuon. Początkowo nie był specjalnie silny, ale rekompensował to szybkością. Postanowił pewnego dnia trenować poza zajęciami w akademii by poprawić swą sprawność fizyczną i po jakimś czasie przyniosło to oczekiwane rezultaty. Pomimo nie bycia fanatycznym „najwyższoporządkowcem” nie miał jakichś problemów z przełożonymi. Oficjalnie używa jedynie swego numeru do przedstawiania się, w wojsku tolerował zwracanie się do niego za pomocą pseudonimu, a swoje imię podawał jedynie tym, którym naprawdę ufa (w praktyce poza nim nikt nie zna jego imienia poza nim samym).

Służba w "Iron Fist" Edytuj