FANDOM

Autor: Cashao
Ten artykuł jest częścią serii
ImperiumNG
Losowa stronaZobacz wszystkie

Fan Liers to generał brygady Atronu podlegający pod Duna Xara. Znany był z tego, że był jednym z najmłodszych generałów atrońskich. Charakteryzowało go popularność wśród żołnierzy z powodu częstego walczenia w pierwszym szeregu.

Charakter i umiejętności Edytuj

Fan Liers to odważny dowódca, który rzadko siedzi w sztabie i na ogół znajduje się na samej linii frontu koordynując działania czołowych oddziałów oraz nie rzadko biorąc udział bezpośrednio w walce. Nie stosuje na ogół skomplikowanych manewrów tak jak Scream Ntras tylko zwyczajną szarżę ewentualnie prostą kooperację pomiędzy paroma zgrupowaniami. Nadzwyczaj charakterystyczne jest to, że nigdy nie jest w obronie - zawsze atakuje choćby miał kilka razy mniejsze siły, zawsze ma inicjatywę i zawsze wymusza na wrogu pasywność. Taki już jest jego styl działania i nie zamierza on tego zmieniać. Często bywa nieustępliwy, co nierzadko przekształca się w upartość. Wszystko to jednak nie zmienia takiego faktu, że pomimo iż sprawia wrażenie bycia zwykłym wojownikiem na stanowisku dowódcy to dalej zna i jest w stanie zastosować pewne taktyki, którymi przechytrza przeciwników niedoceniających go.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię powstało głównie z liter tworzących słowo "Fly"
  • W starej wersji Imperium z 2015 była postać nazywającą się Komandor Fly, która była adiutantem Faxara, którego odpowiednikiem w Imperium: Nowa Generacja jest Dun Xar oraz Yuan Xar (acz głównie to ten pierwszy). Fan Liers jest głównie bazowany na postaci Komandora Fly'a.