FANDOM

Autor: Mustafar29
Wspólna historia
Ta strona opisuje świat przedstawiony opowiadania opisywanego przez wszystkich chętnych w komentarzach pod tym postem. Za jego historię może odpowiadać więcej niż jeden autor. Dołącz do zabawy, jeżeli i Ty chcesz mieć na nią wpływ!

Felius Trox był oficerem Marynarki Imperialnej Imperium Galaktycznego w stopniu admirała po bitwie o Endor.

Biografia Edytuj

Jeżeli misja się nie uda, admirale, zostanie pan przeniesiony do cywila. I choć wiem, że to dość niekonwencjonalna metoda karania oficerów, to właśnie takie zapowiedzi złożyła „góra”… Komandor Tryxx do Felisa Troksa.

W bliżej nieokreślonym czasie, już po śmierci imperatora Sheeva Palpatine'a, Felius Trox w stopniu admirała dowodził jednym z gwiezdnych niszczycieli resztek Imperium. Felius był zaskoczony, gdy z hiperprzestrzeni wyłoniły się statki Nowej Republiki, w tym krążownik kalmariański MC80a. Miał jednak swojego asa w rękawie.[1]

Po chwili rozważania admirała przerwał komandor Tryxx, który przypomniał mu, że jeżeli misja się nie powiedzie, to – zgodnie z rozkazem góry – zostanie przeniesiony do cywila, przyznając, że sam uważa, że to dość niekonwencjonalna metoda. Po chwili flota Nowej Republiki wystrzeliła celem zniszczenia generatora osłon okrętu wroga. Trox był jednak spokojny, gdyż statek posiadał zapasowe generatory. Pomyślał, że jeżeli załoga wytrwa godzinę, wygra.[1]

Tymczasem Felius postanowił wyjąć swojego asa z rękawa. Oddział szturmowców dokonał abordażu na kalmariańskim krążowniku. W efekcie miny eksplodowały, powodując tym samym wybuch statku. Admirał powiedział do komandora Tryxxa, że póki co nie ma więc co myśleć o cywilu, a odchodząc, szturchnął go lekko w ramię.[1]

Lecz gdy Republika zaczęła pchać swoje statki na flotę imperialną, obie strony straciły podobną liczbę swojej marynarki. Wzrosła jednak przewaga demokratycznego ustroju. Tryxx zapytał wtedy Troksa, co powinni zrobić.[1]

Poza światem Gwiezdnych wojen Edytuj

Felius Trox był pierwszym bohaterem stworzonym na potrzeby gry Wspólne opowiadanie w komentarzach!. Za jego kreację odpowiadał użytkownik Cashao.

Pojawienia Edytuj

Przypisy