FANDOM

Legendy
legendy

Franco Avalon był legendarnym pilotem z Korelii. Umiał mówić jedynie po twi'lekańsku. Zawsze się denerwował.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Franco urodził się w roku 32 BBY jako nieślubne dziecko łowczyni nagród i luksusowego striptizera. Oboje go porzucili, toteż został wychowany przez Selonianki. Przez to do końca swojego życia lubił różne futrzaste rasy. Pewnego dnia jedna z Selonianek została postrzelona, dlatego zdecydowano się zastąpić ją Twi'lekiem imieniem Sempe. Od niego Franco nauczył się języka twi'lekańskiego, poza tym bardzo się z nim zżył.

Jako nastolatek kradł jedzenie dla Selonianek i dorabiał przy naprawianiu frachtowców. Poznał wtedy pilota Sanha Avalona. Ten wziął go pod swoje skrzydła. Franco opuścił Sempego i Selonianki na rzecz przemytnika. Podróżując z nim nauczył się wielu pożytecznych rzeczy, a także zmierzył się z potwornym zbrodniarzem Iglo. Chciał on przekabacić Franka, jednak ten gardził jego paluszkami rybnymi, więc odleciał z Sanhem. Wkrótce pomyślał, że nie ma nazwiska i że Fanonpedia rządzi, więc przyjął je od swojego przyjaciela pilota.

Dorosłość Edytuj

Pewnego dnia Sanh umarł na odkaszlowe zapalenie krtani. Franco zdecydował się go zastąpić. Siadł więc za sterami frachtowca i rozpoczął wielkie przygody. To jego pojazd widzimy w Zemście Sithów, kiedy to przebywał pod senatem na Coruscant. Poznał tam człowieka imieniem Senat. Senat okazał się być lordem Sithów, który zabił Avalona.