FANDOM

Autor: Fajnymat10

Galaktus III TeleTub to kosmiczny, magiczny byt przemierzający galaktykę w celu pożarcia każdej planety, jaką napotka. Był czczony niemal jak bóstwo przez wiele wyznań i sekt galaktyki. Religie te modliły się do niego z nadzieją, że oszczędzi ich planety, jeżeli ewentualnie znajdzie się niedaleko nich. Uruk-Mocni czcili go jako Wielkiego Telba, Stefaniusze jako ostatecznego Apocalypsa, a Sithowie i Jedi zwą go Galaktusem.

Narodził się jako syn Galaktusa II (dziadek Galaktusa I Pożeracza Mocy). Matka (jeżeli w ogóle ją miał, gdyż mógł zostać przez ojca stworzony) pozostaje nieznana.

Do śmierci swego ojca miał inną postać. Był małym ludzikiem o imieniu TeleTub, który potrafił jednak kontrolować umysły ludzi w całej galaktyce, a nawet wysadzić planetę. Zabił swego ojca, pochłonął jego moc i przyjął imię Galaktus.

Istniała legenda, w którą wierzyła większość wyznań czczących Galaktusa, mówiąca o tym, że gdy owe bóstwo natrafi na pewną błękitną planetę, pożre ją i tak się obrzydzi z powodu zanieczyszczonego powietrza, wód i wszystkiego, że popełni samobójstwo.