FANDOM

Alternatywy
alternatywy

Gilor Mantre to łowca nagród.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Gilor narodził się na Mandalorze. Jego idolem był Boba Fett. Jego starszy brat, który był od niego starszy o 5 lat, w wieku 18 lat odleciał z planety. W wieku 18 lat wyruszył na Tatooine, gdzie zaczął pracować jako łowca nagród. Natomiast jego rodzice umarli z powodu rzadkiej choroby.

Zlecenie na Jaca Kenobiego Edytuj

Gilor  w wieku 23 lat dostał zlecenie od Najwyższego Porządku na Jaca Kenobiego- bratanka Obi-Wana Kenobiego. Wyruszył na Coruscant, gdzie Jac się ukrywał. Gilor wiedząc, że Jac uczył się u swojego wuja, zakupił miecz świetlny, którym umiał się posługiwać. W końcu znalazł 26 latka. Stoczył z nim walkę, jednak w czasie walki strzelił w niego trującą strzałką. Wziął jego miecz i ciało, za co dostał 5 000 000 kredytów, za które kupił statek i 4 niewolników jako członków jego załogi.

Zlecenie na swojego brata Edytuj

Gilor po podróży po galaktyce(wszystko opisane w opowieści Galaxy Hunters)dostał zlecenie na swojego starszego brata. Wyruszył na Jakku, to pewnej osady, gdzie była kantyna, w której przesiadywał brat Gilora. Gilor i jego brat zaczeli strzelanine, w której zginął brat Gilora. Dostał za niego 200 000 kredytów, za które kupił sobie kolejnych 2 członków załogi.

Nowe Rządy Edytuj

Po wielu zleceniach, w 30 ABY miał 1 000 000 000 kredytów. Zakupił sobie za nie pewną planete, na której rozpoczął swoje rządy, nadając sobie tytuł Wielkiego Przywódcy. Razem z wojskiem przejmował kolejne planety, przez co przejął jeden układ. Z podatków mieszkańców nie musiał się martwić o pieniądze. Był brutalnym, lecz sprawiedliwym wodzem. Jego załoga miała ważne funkcje wojskowe w jego układzie, któremu nadał nazwę Układ Wielkiego Mantrego.

Założenie RodzinyEdytuj

Pewnego dnia, spotkał swoją żone, z którą spędził noc. Później wzieli ślub, a jego żona urodziła mu bliźniaki. Dostała ona tytuł Wielkiej Przywóczyni, a ich dzieci Wielkich Następców.  Jego dzieci uczyły się od najlepszych.

Powstanie Edytuj

Pewnego dnia, pewni mieszkańcy sprzeciwili się rządom Mantrego. Chcieli zrobić na niego zamach. Jednak ci, którym władza Mantrego się podobała, wydała buntowników, którzy albo zostali wysłani to ciężkiej pracy, albo poszli to więzienia, albo zostali skazani na śmierć. Nikt więcej mu się nie sprzeciwiał

CiekawostkiEdytuj

  • Był wielkim przeciwnikiem mocy. Podczas sprawowania swoich rządów  osoby w jego układzie, które były wrażliwe na moc były skazane na śmierć.
  • Miał czerwoną zbroje mandalorian z czarno- niebieskimi szczegółami.
  • Swoją pierwszą zbroję przerobił i zrobił z niej zbroję, którą nosi to tej pory
  • Artykuł po raz pierwszy powstał na bibliotece Arkanii, o to on