FANDOM

Autor: Yodek 300
Alternatywy
alternatywy

GR-355 był przerobionym droidem torturującym o kształcie kulki, umiał latać i naprawiać.

GR-355 został stworzony przez Cormaca Keena. Brał udział w wielu misjach, m.in bitwie o Sention III (15 BBY), ataku na Fendin (14 BBY) i zniszczeniu gwiezdnego niszczyciela typu Giga 55167 (12 ABY).

Historia Edytuj

Gr-355 zostal stworzony przez Cormaca Keen'a w 23 BBY,kiedy jedi znalazł instrukcje na ulicach Coruscant,jak naprawić droida.

Schwytanie przez Imperium Edytuj

Po Bitwie o Sention III Droid został schwytany przez szturmowców, jako źródło informacji o Komórce Orzeł. GR wykasował je. Imperialni przeprogramowali go na droida torturującego,a 15 Lat później został przydzielony jako jeden z droidów torturujących na Gwieździe Śmierci. Gdy stacja wybuchła Gr-355 schował się do jednego z myśliwców TIE i uniknął wybuchu stacji.

Zniszczenie Edytuj

W 12 ABY ujawnił się niszczyciel Giga 55167 na którym przybywali żołnierze Imperium i Wojownicy z Kolirix. Na staku znajdował się też Gr-355, który był jednym z dowódców niszczyciela. Luke Skywalker,Sy Ravros, Cormac Keen , Ben Darhiller i Marc Cell zostali wysłani aby zniszczyć Giga 55167 . Po rozprawieniu się z Wojownikami z Kolirix, Cormac Keen zniszczył Gr-355 swoim mieczem świetlnym,a jego kawałki wybuchły wraz z niszczycielem.