FANDOM

Autor: Mustafar29
Kanon
kanon

Nie, nie, ja jestem Greenvers. Nie jest żadnym Grievousem. Służę Nowej Federacji. Mam za zadanie cię zniszczyć. Greenvers do Palpatine'a.[1]

Greenvers – mężczyzna nieznanej rasy, cyborg.[1]

W roku zerowym[2][3][1] Greenvers był członkiem Nowej Federacji i został przedstawiony na Endorze Lordom Sitsów przez Shmi Skywalkerę jako ich ostateczna broń. Mężczyzna brał udział w ataku na Coruscant, gdzie został pojmany przez imperatora Sheeva Palpatine'a i Dartha Vadera. Greenvers wyjawił im lokalizację bazy Nowej Federacji, wskutek czego wielu Lordów Sitsów zostało zamordowanych.[1]

Biografia Edytuj

W roku bitwy o Yavin, Lordowie Sitsów pod przywództwem Shmi Skywalker przebywali na Endorze. Kobieta przedstawiła im wtedy Greenversa, nazywając go nową ostateczną bronią. Shmi rozkazała Greenversowi udać się na Coruscant, aby zamordować imperatora. Towarzyszyć mu miał Lord Endor.[1]

Podczas ataku na stolicę Imperium, Greenvers wtargnął do gabinetu Palpatine'a, który wziął go za żądnego zemsty Grievousa. Sheev rozkazał Masowi Ameddzie zawołanie Dartha Vadera; wiceprzewodniczący został jednak zamordowany przez cyborga. Po chwili na miejsce wstawił się sam Vader, a wysłannik Nowej Federacji nie wygrał z nim pojedynku. Wyjawił wrogowi lokalizację tajnej bazy Lordów Sitsów, przez co wielu Mrocznych Jedi zostało następnie zamordowanych.[1]

Pojawienia Edytuj

Przypisy