FANDOM

Autor: Yaxiro
Alternatywy
alternatywy

Gwardziści Gildii – to organizacja militarna należąca do Gildii, które zadaniem było dbanie o bezpieczeństwo najważniejszych przywódców Gildii oraz samej organizacji. Byli znani z dobrego wyposażenia i niemal wyjątkowej lojalności.

Opis Edytuj

Gwardziści byli rekrutowani spośród małych dzieci, najczęściej poniżej 7-ego roku życia. Specjalny oddział Gwardzistów, znany jako Selekcjonerzy wyszukiwał i porywał, bądź kupować wybrane dzieci. Następnie były one zabierane do kwatery głównej Gildii, planetę PX-O, gdzie były poddawane najróżniejszym formom szkolenia. W wieku 16 lat byli już wystarczająco wyszkoleni, by pełnić pomniejsze role w kwaterze. Trening trwał aż do osiągnięcia przez nich 19 roku życia. Końcowym egzaminem był pojedynek, jeden na jednego, podczas którego przeciwnicy musieli się nawzajem zabić. Zwycięzca pojedynku po tym stawał się oficjalnie członkiem Gwardzistów.

Historia Edytuj

Marlock tuż po założeniu Gildii postanowił stworzyć organizację, który będzie mu w pełni oddana i która będzie czuwać na bezpieczeństwem jego interesów. W tym celu zaczęto rekrutować najemników, ale po jakimś czasie stwierdzono, że to jest niezbyt opłacalne. Postanowiono więc zacząć szkolić dzieci w młodym wieku i stworzyć z nich elitę Gildii. Dowodzenie nowo formującą się grupą przejął Narin, jeden z najbardziej zaufanych ludzi Marlocka. Niebawem Gwardziści zasłynęli dzięki swej lojalności i efektywności.