FANDOM

Autor: IwanRoslin
Alternatywy
alternatywy

Gwiazda Sprawiedliwości to superbroń stworzona na podstawie planów stworzonych przez Geonosjan i ulepszonych przez Imperialnych Architektów Zbrojeniówki.

Historia Edytuj

Plany Stworzenia Edytuj

W 23 BBC Geonosianie ukończyli plany superbroni stworzonej dla Palpatine'a. Po zabiciu w 20 BBC Sidiousa przez Skywalkera cały gabinet Sheeva został doszczętnie przeszukany, znaleziono jego miecz świetlny, starożytny holokron Sithów oraz kody do ogromnego sejfu znajdującego się w apartamencie Sitha. Zawierał on plany Stacji DS-1 oraz tysiące rzeczy powiązanych z Sithami, zwoje, holokrony ze świątyni Jedi, starożytne książki oraz miecz Dartha Bane'a. Skywalker ukrył je w swoim apartamencie. Po swojej śmierci jego apartament, pełny pułapek, został zamknięty. W 20 BBC, parę miesięcy budowa ruszyła dzięki ogromnym powodzeniu architektów i współpracy Galena Erso, w 15 BBC Gwiazda Sprawiedliwości została ukończona.

Chrzest bojowy Edytuj

Dowódcą stacji został wielki admirał Tarkin, gdy usłyszał o odważnych atakach na Lothalu, skierował tam Gwiazdę Śmierci i zniszczył planetę. Wtedy to Skywalker za zbrodnie przeciw rasom galaktyki zdegradował go na rangę admirała.

Ulepszenie w 3 BBC Edytuj