FANDOM

Hades (67 BBY–) to prorok i potężny pan z całą tryliardami armii Złotego Topora on jest jako Keplen oraz pół-twórca organizacji powstania nowej Abasydów pod wpływem do dominacji.

Biografia Edytuj

Początek Edytuj

Hades został przebudzony w 67 BBY i zatem po śmierci Ósmego Proroka Abasydów.

Hades poślubił nieznaną panią urodziła i mieniu Ahsoka, wtedy musiał go zabić żonę i ocalił jeden z nich Jedi, Hades utracił lewe rękę i musiał uciec z planety

Przywódca jako Keplen Edytuj

Po tym jak Hades pod ją decyzje jako Keplen w 4 BBY i postanowi że on stanie lepszy niż Darth Vader, przeją władze i postanowi modernizacji nowej generacji. Jednak dowiedzieli się w roku 5 ABY doszło do Upadku Imperium, Hades planuje jeszcze nowy broń ale to zamało na armie, ale plan Hadesa jeszcze jest nie określono. Armia nowego wyzwolenia Hadesa zaczynają w produkować modernizacji armii i flot która nosi plan "Złoty Topór" a armia muszą je wymyślać nazwę żołnierz.

Armia Hadesa nie doszło z powodu Konfliktu przez Najwyższego Porządku z Ruchu Oporu Edytuj

Moja armia jest moim armią abasydów, i chce zbudować nową potężną armią pod nazwą Złotego Toporu. Wypowiedź.

Jedna przed Wojną w roku 33 ABY Hades wyznaczył że ci żołnierz nazywają się Legiony "do dokładnie mają być naj potężniejsi naszą armią i zdobędziemy całą galaktykę Republiki". Jednak Hades musiał przerwać plan z powodu Wojny Najwyższego Porządku a Ruchu Oporu zakończyło się w 35 ABY. na dal plan Hadesa narasta jeszcze w roku 36 ABY postanowił że jeszcze przygotowanie do nowej Wojny musimy czekać w 41 roku.