FANDOM

Alternatywy
alternatywy
Kan
Kandydat na polecany na listopad i grudzień 2015

II Wojna o Magtak to konflikt trwający podczas wojen klonów. Podczas niego rozegrało się wiele ważnych bitew, np. Bitwa o Magtak. Już drugi raz spotkali się na niej Obi-Wan i Noga-Ta.

Historia Edytuj

Początek Edytuj

Magtak była niegdyś planetą Republiki. Wielu mieszkańców cieszyło się z przynależności, ale byli też tacy, którzy chcieli przyłączyć się do Separatystów. W tym momencie rodzi się Sojusz Magtacki, czyli organizacja skupiająca przeciwników Republiki. Wytoczyli oni proces w Senacie w celu odłączenia Magtaku od Republiki. Rozpętali w ten sposób wojnę domową. Krótko po tym Sojusz zaczął być wspomagany przez Separatystów.

Mag1

Pomoc!!!

Był to konflikt nie do zażegnania. Republika postanowiła więc wysłać 212 batalion. Razem z nim przyleciał też Pan-Ko Diaz.

Pomoc Republiki Edytuj

Tak jak mówiłem: Republika wysłała Pan-Ko Diaza z 212 batalionem by pomóc mieszkańcom Magtaku. Bitwy trwały niedługo. Co jakiś czas było krótkie zawieszanie broni, ale to wszystko. Po miesiącu walk zginął Diaz... przez to Separatyści zaczęli atakować inne planety. Przed tym Palpatine wysłał na planetę Noga-Tę i Obi-Wana. Oni świetnie sobie radzili w dowodzeniu 212 batalionem i ogólnie klonami. Nastał wtedy czas walk między Sojuszem Magtackim i Republiką. Ta druga strona medalu oczywiście wygrywała, ale mieszkańcy Magtaku nie chcieli o tym słyszeć

Atak na Naboo Edytuj

Bingo bango bungo bunga!!! But Gunray

Pojedynek o Theed Edytuj

Separatyści w tym czasie zaczęli oblegać Naboo. But Gunray, czyli dowodzący droidami słyszał od kuzyna jak to się kiedyś walczyło, więc chciał by było tak samo. Było jednak trochę inaczej...

Nab2

Pierwszym krokiem Armii Separatystów było zaatakowanie Theed. Do broniących się Gungan przydzielono jakąś tam część 501 legionu z Anakinem na czele. Bronili się tak dni cztery, a zakończyło się to częściową kapitulacją Buta. Serio... Było strasznie podobnie! Resztki droidów atakowały jednak nubiańskie miasto.

Bitwa ponad planetą Edytuj

Ewakuujący się Separatyści napotkali kilka krążowników Republiki. Stoczyli więc honorową bitwę, która była dość ważna. Anakin (tym razem jako pilot) poprowadził wojsko do walki. Ku zdziwieniu Separatyści wygrywali. Wkurzony Ani kazał Yularenowi coś robić. Ten zaczął defensywę. Statki Republiki skutecznie broniły się przed Konfederacją Niezależnych Systemów. W końcu nastał ten dzień. Anakin miał poprowadzić myśliwce do ataku na Centrum Dowodzenia. Szło im całkiem nieźle. Centrum Dowodzenia wybuchło, a Republika wygrała. Pozostała część krążowników poleciała na Coruscant, gdzie rozegrała się bitwa.

Nab1

Kontrofensywa Republiki

Obrona Coruscant Edytuj