FANDOM

Imperium Moffów było państwem założonym po upadku imperium galaktycznego przez moffów.

Najważniejszym celem, który przyświecał moffom w momencie formowania imperium było utrzymanie kontroli w galaktyce i równość między każdym z moffów. W rzeczywistości jednak moffowie niejednokrotnie chcieli zagarnąć całą władzę dla siebie, czego przykładem był choćby Grew Boss.

Historia Edytuj

...

Moffowie Edytuj

Zdjęcie Moff Dane
Ważniak
Grew Boss Wielki admirał w dawnym imperium i samozwańczy wielki moff. Jego pyszałkowatość i chęć zdobycia władzy sprawiła, że zyskał wielu wrogów. 10 ABY został zastrzelony przez nieznanego sprawcę.
Mofajak
Algante Mofajak Zasłużony dla imperium galaktycznego oficer, weteran bitwy o Hoth i wielu innych. Ze względu na dość niską rangę w dawnym imperium nie pełnił zbyt ważnej funkcji w imperium moffów, jednak po zabójstwie Grew Bossa przejął jego obowiązki.
Mrt
Duaerut Ecne Raul ...
Trzyoczniak
Trioculus Samozwańczy syn Palpatine'a, żądny władzy i przywódca kultu czczącego jego samego. Mutant z trzema oczyma, zdeterminowany do osiągnięcia sukcesu – przejęcia władzy nad galaktyką.
Moffina
Pscharene ...
Yuri
Levanko Yur ...
Gaźó
Abwar Gazu ...
Tłuszczowiec
Tuu Shcack ...
Śledzik
Neb-Raien Lesiu ...