FANDOM

Alternatywy
alternatywy

Imperium Yatuja to państwo które powstało po przybyciu Predatorów (Yatuja) do galaktyki.

Historia Edytuj

Predatorzy, uznając, że znają już każdą rasę w naszej galaktyce i żadna nie jest godnym przeciwnikiem (oprócz Xenomorphów), zaczęli prowadzić program podróży do innej galaktyki. W 2 BBY natrafili na odległą galaktykę, gdzie trwała wojna Imperium z Rebelią. Wojenna zawierucha przypadła łowcom do gustu, po czym zaczęli zbierać flotę w Środkowych Rubieżach. W trakcie wojny pojedynczy Predatorzy urządzali sobie łowy na paru światach. Wina za wybryki przybyszów spadała albo na Imperium albo na Rebelie. W 4 ABY cześć floty, przeczuwając krwawą jatkę ruszyła na Endor. Po przegranej Imperium, rozpoczęło się polowanie na szturmowców, oraz rebeliantów polujących na niedobitki. W 12 ABY gdy siły Predatorów były wystarczające armia ruszyła i podbiła Nall Hutta. Atak zaskoczył Nową Republikę która szybko rzuciła swoje siły na nowe zagrożenie. Yatuja jednak odparli atak, urządzili sobie marsz na Tatooine i Geonosis podbijając przy tym wiele planet, po czym wypowiedzieli wojne Nowej Republice. Yatuja osłaniając granice wypuścili dwie armie. Jedna ruszyła ku Kashyyyk a druga ku Naboo. Naboo padło pierwsze bez żadnych trudności. Planety po drodze na Kashyyyk padły szybko, jednak samo Kasshyk broniło się aż do 15 ABY. Armia Yatuja była jednak nie ugięta i ruszyła na światy sąsiadujące z Imperium. Po podbiciu Kamino w 17 ABY rozpoczęła się produkcja Super-Predatorów. W 18 ABY armia Super-Predatorów ruszyła na: Mandalore, Corusant i Hosnian Prime. Yatuja będący podziwu dla Mandalorian byli jak najdelikatniejsi i w 19 ABY bez zbędnego niszczenia Mandalory i Mandalorian zdobyła ją. W 20 ABY armie Yatuja ustały „u bram” Corusant i Hosnian. Bitwa o Corusant trwała 10 tygodni i skoczyła się klęską Yatuja spowodowanym nagłymi posiłkami Nowej Republiki w postaci wojsk Korelii. Yatuja w odwecie przenieśli swoje armie z pod Hosnian i podbiła Korelię. W 21 ABY o wyzwolenie tego układu rozegrała się bitwa. Wiekszość armii Predatorów została rozgromiona, a niedobitki uciekając w Nieznane Regiony napotkała formujący się Najwyższy Porządek i została przez niego dobita. Po wygranej rozpoczęła się ofensywa. Imperium upadło wraz z zniszczeniem stolicy Imperium.

Armia Imperium Edytuj

  • Yatujański żołnierz – podstawowa jednostka, wyposażona w maskę, ostrza nadgarstkowe i działko.
  • Yatujański strażnik graniczny – żołnierz przeznaczony do obrony granic Imperium. Jest wyposażony jak podstawowy żołnierz, jednak dodatkowo posiada zestaw do przetrwania w próżni i buty przysawkowe.
  • Yatujański wojownik – żołnierz przeznaczony do walki wręcz i ochrony ważniejszych person. Jest lżej uzbrojony i posiada włócznie zdolną odpierać ataki miecza świetlnego.
  • Yatujański żołnierz patrolowy – żołnierz przeznaczony do patrolu. Wyposażony jak normalny Yautuja, posiada jednak długi karabin.
  • Yatujañski żołnierz do zadań specjalnych – ciężko opancerzony żołnierz. Posiada ulepszony hełm, dłuższe ostrza nadgarstkowe, ciężkie działko naramienne, shurikeny, włócznie i bat z kolcami.
  • Super-Predator – znacznie większy i silniejszy od każdego Yatuja. Nie posiada maski ani zbroi, jedynie tarcze, miecz o wibrującym ostrzu, wyrzutnie harpunów na linach i własną siłę.