FANDOM

Alternatywy
alternatywy
Iren Xerrus – członek Sojuszu dla Przywrócenia Pokoju w randze kapitana.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Nie wiadomo o nim prawie całkowicie. Są jednak pogłoski, że interesował się technologią, pilotażem i dowodzeniem. To pierwsze zostało oficjalnie potwierdzone przez jego samego.

Nauka Edytuj

W wieku 18 lat zaczął studiować na Zeriańskim uniwersytecie. Szło mu bardzo dobrze. Rok później zaczął uczyć się w szkole wojskowej, gdzie był bardzo szanowany. Bardzo szybko awansował na porucznika. Bardzo dobrze przewidywał ruchy wrogich wojsk, toteż często dostawał pochwałę od nauczycieli.

Ucieczka z planety Edytuj

W 83 ABY Zeria była w niebezpieczeństwie. Rodzinna planeta Irena została najechana przez wrogów jej mieszkańców – Kajanów. Początkowo Xerrus chciał walczyć z wrogiem, jednak nie podobało się to przełożonym. Stworzył więc grupę uczniów szkoły wojskowej do walki z najeźdźcą. Nie odnosili wielu sukcesów, jednak porażek też wielu nie było. Jakiś czas potem rozpoczęto bombardowanie planety, z którego całe szczęście Iren wyszedł cało. Począł więc szukać pracy.

Wśród Skakoan Edytuj

Podróżując w poszukiwaniu godnych zarobków trafił na Skako, gdzie zatrudnił się u Stryja Tambora. Praca nie była tak zła, jednak Iren po jakimś czasie ją opuścił. Dostał od przełożonego skakoańską maskę gazową na pamiątkę.

Praca w Sojuszu Edytuj

Tuż po tym znalazł pracę w Sojuszu dla Przywrócenia Pokoju. Ze stopnia porucznika awansował tam na kapitana.