FANDOM

Autor: KubaWizard
Alternatywy
alternatywy

— Autor: KubaWizard

Ten artykuł jest częścią serii
Galaktyka Omino
Losowa stronaZobacz wszystkie

Ivol Tamplin był VOnzaninem płci męskiej i profesjonalnym złodziejem pochodzącym z planety Corillia. Ivol zorganizował załogę, która pomagała mu w napadach. Miał on ciężki pistolet blasterowy NN-29.

Historia Edytuj

W 580 roku po NT na planecie Corillia urodził się Ivol Tamplin. Nie pochodził on z biednej rodziny, ale nie była ona również bogata. Wystarczało im na wszystkie potrzeby. Ivol od małego dużo kradł. Były to małe śrubki i części potrzebne do skonstruowania blastera. W wieku ośmiu lat skonstruował on własny blaster. W wieku 23 lat wyprowadził się on z domu i zaczął pracować. Po kilku miesiącach pracy kupił sobie cieżki blaster NN-29, który nie należał do tanich rzeczy. Później znalazł on kilku przyjaciół, z którymi zrobił załogę, która specjalizowała się w kradzieży. W 636 roku po NT Ivol zginął od strzału blastera od jednego z przestępców. Załoga Ivola natychmiast zatrzymała przestępce i go zabiła za to co zrobił.

Tę stronę utworzono dla Ominopedii (archiwum), z której została eksportowana w wyniku fuzji w 2020 roku.