FANDOM

Autor: Yodek 300
Alternatywy
alternatywy

Jadis Hadrl - szefowa Organizacji przestępczej Kruges.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Jadis urodziła się na Batimiu - w większości zanieczyszczonej planecie pełnej fabryk i kopalni. Bardzo szybko nauczyła się posługiwać blasterem. W 60 BBY zbudowała swój własny z funkcją miotanych wiązek elektrycznych. Parę lat później pracowała w Kantynie w Batim City. Często wdawała się w bójki z klientami, za co później zwolniono ją z pracy. Wielu było zaskoczonych jej talentem mechanicznym i strzelniczym.

Wyścig na Tatooine Edytuj

W 50 BBY Jadis poleciała na Tatooine i wzięła udział w wyścigu Boonta Eve Classic. Mimo że zajęła 2 miejsce, jej manewry i osiągnięcie rekordowego czasu w drugim okrążeniu spowodowały, że więkrzą uwagę skupiali na niej, niż na zwycięzcy imieniem Gren Derturd. Zwycięzca zaatakował ją, ale przegrał potyczkę i został zastrzelony.

Założenie Orgaznizacji Edytuj

Pięć lat po wyścigu Boonta, Jadis znalazła opuszczoną bazę na Batim. W pół roku odnowiła bazę i postanowiła założyć orgaznizację przestępczą. Było wielu chętnych na przynależenie do tej orgaznizacji. Hadrl nadała jej nazwę Orgaznicacja Kruges. Każdy z jej członków miał: blaster (podobny do tego który miała Jadis), jednolity mysliwiec, naramiennik z logiem Kruges i kod wykonawczy.