FANDOM

Alternatywy
alternatywy

Jeff Ragans był pilotem buntowników  i bratem Tima Ragansa.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Jeff urodził się w 5 ABY. Jego starszy brat, Tim, bardzo się ucieszył na wieść, że będzie miał rodzeństwo. Pokazywał go i nauczał wszystkiego, co umiał i wiedział. W 15 ABY wstąpili do buntowników, Tim jako pilot, a Jeff uczył się latać myśliwcami. Poznał tam Emily Tamon, która się w nim podkochiwała.

Pierwszy lot myśliwcem i śmierć brata Edytuj

Kiedy wybuchła bitwa o Jakku, Jeff po raz pierwszy usiadł za sterami myśliwca. Zestrzelił wiele jednostek TIE, jednak okazało się, że jego brat został zabity. Jeff popadł w depresję, przez co nie był na świętowaniu wygranej i odsłonięciu pomniku brata.

Powrót to obowiązków Edytuj

Podczas szykowania się to bitwy o Tarnar V, Jeff postanowił przestać myśleć o śmierci brata i wykonać jego cel – pokonać Zakon Zwolenników Imperium. Zestrzelił wiele myśliwców TIE podczas wszystkich bitew z zakonem. Po pokonaniu wroga odwiedził pomnik brata i złożył tam kwiaty.

Śmierć Edytuj

Jeff doczekał się rodziny. Miał 3 dzieci, które nazwał kolejno EmilyChris oraz Tim Junior. Potem zmarł z powodu pewnej choroby, o czym wspomniała Chris w bazie Galaktycznej Ochrony.