FANDOM

Alternatywy
alternatywy

Kai żył u boku Dartha Sidiousa jako jego uczeń. Po paru latach, gdy był już dorosły, miał test walki. Musiał pokonać Sidiousa na planecie Sullust, zabił go, ale spadł to lawy, a jego płuca, prawa noga i lewa ręka spłonęły, również dostał zbroje podobną do Darth Vadera, ale miał mniejsze rany. Oparzył się niebywale, ból był wielki, że zabił bez i z powodem miliard ludzi i więcej. Był bardziej zły i niszczycielski niż Darth Vader. Ale miał więcej słabości. Niedawno założył Nowe Imperium, które jest pod jego władzą.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Od urodzenia na Mastafarze miał brata, a jego imię brzmiało Kacper Skywalker, który mu zaginął, kiedy zaatakowali ich Geonosjanie, z przerażenia uciekł. Gdy uciekał, Sidious go zauważył i chciał go uczyć.

Dalsze losy Edytuj

Magi z Pluu wlecieli z flotą rebeli na Hoth, by to wszystko skończyć.Była długa bitwa powietrzna, Magi z Pluu wylądowali i poszli zgładzić lorda Kai'a. Gdy on już stał przed nimi to patrzyli  się na siebie. Wielka cisza, nie było słychać żadnego myśliwca. Kai zadał pierwszy ruch (Cios mieczem) to Pluu i pchnął mocą Magi, a ona spadła  na inną platforme. Pluu skrzyżował miecze z Kai'em, Pluu go pchnął i rzucił mieczem w Kai'a. Kai się obronił, Magi wskakiwała na platformy by zaatakować Kai'a. Pluu walczył z Kai'em długo ale zmęczony, za wiele ran dostał od Kai'a więc padł. Magi była przed Kai'em i skrzyżowała z nim miecze. Pchneła go mocą rzuciła miecz od skoczyła w jego strone i styłu wbijając mu miecz w plecy. A ten rzucił mieczem w Pluu padając na ziemie, już jako martwy. Magi podbiegła to Pluu,już nie żyje. Smutna odleciała z tej planety. Następnego dnia dowiaduje się, że jest w ciąży.

Osobowość Edytuj

Jest bardzo nerwowy, gdy ktoś go wkurzył, to on już cię zabija. Gdy spotka Jaskiera, czuje się bezradny, ale silny. Boi się,że nigdy nie da rady.