FANDOM

Kanon
kanon

Karkmężczyzna bliżej nieokreślonej rasy, który w erze imperialnej dowodził Armią Karka na swoim gwiezdnym niszczycielu, podczas gdy ten został zaatakowany przez Aoeńczyków. Karkowi udało obronić swój okręt przed wrogiem głównym oraz Klanem Piratów Armatów, który zjawił się w celu uratowania osób porwanych przez mężczyznę.

W bliżej nieokreślonym czasie Kark przebywał w pewnym barze, gdzie stoczył pojedynek z Lothalskim Kotem, który wygrał.

Biografia Edytuj

Na niszczycielu Edytuj

Mały

Mały zielony dziadek – jeden z więźniów Armii Karka.

W bliżej nieokreślonym czasie ery poimperialnej, Kark dowodził swoją armią na pokładzie własnego gwiezdnego niszczyciela. Kiedy jeden z pilotów poinformował go o zbliżaniu się do celu podróży, okręt został zaatakowany przez żołnierzy Aoe. Niewidomemu pilotowi nie udało się zauważyć wroga. Wtem rozległy się strzały blasterów. Kark odciął jednemu Aoeńczykowi głowę. Następnie, mężczyzna nieznanej rasy został zaatakowany przez komandora wroga, jednak udało mu się go pokonać i zamordować.[1]

Na statek wkroczył również Klan Piratów Armatów. Pospiesznie wypuścili więźniów Karka, w tym małego zielonego dziadka. Kiedy załoga myśliwca poczęła uciekać, Kark zaatakował i zabił Joła, dowódcę piratów.[1]

Afera w barze Edytuj

Nie sądziłem, że cię spotkam. Lothalski Kot do Karka.

W bliżej nieokreślonym etapie swego życia, Kark przebywał w barze, gdzie zamordował kelnera proszącego go o zapłatę. Po wylaniu się krwi, goście uciekli z pomieszczenia, a Kark spotkał wchodzącego do kantyny Lothalskiego Kota. Rozpoczęła się krwawa walka, którą – ostatecznie – wygrał Kark. Kiedy Kot wisiał na skale, trzymając się jedną ręką, mężczyzna zaproponował mu pomoc. Oznajmił jednak, iż w rzeczywistości żartował, a jego przeciwnik urwał się ze skarpy.[2]

Strażnik Karka

Jeden z żołnierzy Wojska Karka.

Osobowość Edytuj

Kark był osobą nietrzeźwo myślącą, która łatwo wpadała w gniew niszcząc wszystko, co napotkała na swojej drodze. Mężczyzna nie przywiązywał się do swoich ludzi.[1][2]

Umiejętności Edytuj

Kark był osobą niezwykle utalentowaną oraz wyszkoloną w sztukach walki, pokonując wrogich Aoeńczyków[1] tudzież Lothańskiego Kota w barze naziemnym.[2]

Pojawienia Edytuj

Przypisy