FANDOM

Autor: Mustafar29
Kanon
kanon

Ten artykuł jest częścią serii
Twin Story
Losowa stronaZobacz wszystkie

Katarzyna była ludzką kobietą, która w roku 10 ABY pracowała u rodziny Skywalkerów jako opiekunka Kylorenka. Współpracowała także ze Shmi Skywalker, której pomagała w realizacji planu powołania nowego imperium.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Katarzyna urodziła się w ludzkiej rodzinie. W pewnym momencie swojego życia, pomiędzy 5 a 10 ABY, zatrudniła się jako opiekunka w rodzinie Skywalkerów. Do jej obowiązków należała opieka nad Kylorenkiem, synem Hana Solo i Leii Organy.[1]

Współpraca ze Shmi Skywalkerą Edytuj

W 10 ABY, podczas jednej wizyty u Skywalkerów, Katarzyna próbowała opowiedzieć Kylorenkowi o powrocie Jedi i o tym, jak jego dziadek, Darth Vader, wrócił na jasną stronę, pokonując imperatora, a tym samym przywracając równowagę Mocy. Chłopiec jednak nie wydawał się być zainteresowanym opowieściami swojej opiekunki i odmówił wysłuchania ich. Kiedy rozległ się dzwonek do drzwi, myślał, że do mieszkania przyszli już jego rodzice. Okazało się jednak, że była to Shmi Skywalker, dawna przyjaciółka Katarzyny. Wstawiła się tam, aby sprawdzić, czy jej prawnuk był już gotowy do podjęcia się pewnej sprawy.[3] Kiedy szykowała się do wyjścia, powiedziała, że to się jeszcze okaże.[4]

Katarzyna powiedziała także Shmi, że Jar Jar Binks, nieodłączna część planu kobiety założenia imperium, miał przebywać na Dantooine.[4]

Pojawienia Edytuj

Przypisy