FANDOM

Autor: Patryk8881
Kanon
kanon

Kerrshnek to Kalamariański mistrz Jedi pochodzący z planety Kalamar. Uczeń War'u Koon, mistrz Anzui'a i Talii Moonseeker. Wieloletni przyjaciel Qui-Gon Jinna. W walce posługiwał się mieczem świetlnym o zielonym ostrzu.

Biografia Edytuj

Lata młodości Edytuj

Kerrshnek narodził się w roku 92 BBY na planecie Kalamar jako syn bliżej nienazwanej Kalamarianki oraz senatora Data Agolsa, jego rodzice wychowywali go do 3 roku życia, wtedy to mistrz Jedi Yoda zabrał go na szkolenie na planetę Coruscant.

Kryzys na SeloniiEdytuj

Jego pierwszą misją po zostaniu padawanem Yody miało być udanie się wraz ze swoim mistrzem na znajdującą się w systemie Koreliańskim Selonię, z misją rozwiązania sporu o jaskinię między dwoma klanami Selonian. Yoda rozwiązał problem dzieląc jaskinię na pół i wydając córkę wodza jednego plemienia za wodza tego drugiego.

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Kerrshnek jest dość niskim, chudym przedstawicielem rasy Kalamarian. Miał on dość nietypową dla swojego gatunku turkusową skórę, miał on na niej rozsiane małe czarne plamki. Posiadał on również zielone oczy oraz kilka małych wypustek na brodzie.

Osobowość i umiejętności Edytuj

Kershnekka cechuje skromność i chęć niesienia pomocy. Jest pomysłowy i zaradny, czego skutkiem jest ranga mistrza w Zakonie Jedi. Od zawsze wykazywał on ogromną wrażliwość w Mocy. Znał bardzo rzadką technikę Similfuturusem pozwalającą mu tworzyć identyczne do niego kopie siebie. Zdecydowanie utrudniało to walkę z nim niedoświadczonym użytkownikom mocy.

W walce posługiwał się mieczem świetlnym o zielonym ostrzu, jego miecz był bardzo specyficzny, bo tak jak miecz Kita Fisto posiadał dwa kryształy zezwalające na używanie go pod wodą, bardzo przydało mu to się np. podczas bitwy o jego rodzimą planetę. Używał formy pierwszej — Shii-Cho.