FANDOM

Alternatywy
alternatywy

Kitsune była rasą humanoidealną pochodzącą z planety Janin. Pierwsza wzmianka o nich występuje w starożytnych dokumentach i rycinach gdzie opisano ich wygląd, znaki szczególne oraz dokładną charakterystykę.

Chakterystyka Edytuj

Rasa ta zrodziła się tysiące lat temu jako pierwsza rasa rozumna. Przez większość swego istnienia zamieszkiwali planetę o nazwie Janin dzięki czemu przystosowali się do życia wśród ludzi.

Byli oni bardzo mądrzy, znali historię swojej planety, tradycje i zwyczaje. Mieli zdolności przywódcze i prawie każdy był wrażliwy na Moc.

Mieli dwie formy. Ludzką, dzięki której się maskowali i formę Kitsune, czyli naturalną. W formie Kitsune byli wysocy prawie na dwa metry lub więcej, pokryci białą siercią. Wyrastały im ogon i uszy lisa, pazury i ostre zęby. W obu formach byli niesamowicie szybcy, zwinni oraz wytrzymali i silni, a ich sprawność fizyczna powiększała się zawsze gdy byli w swojej naturalnej formie.

Zawsze wyróżniało się dwie klasy. Królową, która miała zdolność zmieniania ludzi i inne rasy w Kitsune i jej kawalerów lub damy, którzy jej służyli. Z kawalerów mogła wybrać sobie jednego z nich i uczynić go królem, który mógłby jej spłodzić dzieci, zwykle córki.

Ciekawostki Edytuj

  • Są rzecz jasna wzorowani na Kitsune - lisach występujących w kulturze Japońskiej i na Chiroptera z serii anime BLOOD+.