FANDOM

Autor: Mustafar29
Kanon
kanon

Korona Halliny była koroną noszoną przez Hallinę, monarchinię Naboo, w 21 i 22 ABY, kiedy została zamordowana przez użytkownika ciemnej strony Mocy imieniem Uahoo.

Historia Edytuj

Hallina zaczęła nosić swoją koronę w roku 21 ABY lub w bliżej niezdefiniowanym okresie poprzedzającym go. W 21 ABY, kiedy niezależny ruch niepodległościowy o nazwie Mniejszość Galaktyczna opanowała planetę Naboo, kobietę miała spotkać egzekucja, jednak ostatecznie została ocalona i razem z Elitarnym Oddziałem Padm zamknięta w piwnicy.[1]

Korona nie spadła z głowy monarchini, kiedy została znokautowana przez ambasadora Nowej Republiki Lanevera Villechama w czasie udanej próby ucieczki spod jarzma Mniejszości Galaktycznej[2] ani też w chwili, gdy została zamordowana przez Uahoo na planecie Hosnian Prime[3].

Wygląd Edytuj

Korona królowej Halliny była skomponowana z fioletowej szmaty przykrywającej jej łysą głowę, a także białego łańcuszka, który ją otaczał. Nieco wyżej widoczny był natomiast pomarańczowy szablon, kształtem przypominający pióropusz.

Poza światem Gwiezdnych wojen Edytuj

Razem ze swoją nosicielką korona Halliny pojawiła się w Ku ciemności (2019, Mustafar29), serii składowej tzw. Twin Story. Twarz Halliny oryginalnie należała do Mai Fey'i, bohaterki z linii Legend.

Pojawienia Edytuj

Przypisy