FANDOM

Autor: HickRatch
Alternatywy
alternatywy

Krandt Stellargold - przemytnik pochodzący z świata Montressol. Początkowo służył jako dostawca i przechwytujący wrogie statki Otela Sedierty, potem zrekrutował się do armii Sojuszu Północnego, kiedy nad tym przejmował władzę Toldin Krotaan.

Biografia Edytuj

Młodość Edytuj

Urodził się na położonej w sektorze Modell górniczo-przemysłowej planecie Montressol, znanej z swojego księżyca posiadającego gigantyczny port kosmiczny. Jego ojciec był dostawcą, zaś matka pracowała jako sprzedawczyni w sklepie. Po skończeniu edukacji służył jako oficer na okręcie transportowcu Legacy, który wyruszył w podróż w kierunku Oroset, planety na której istniał legendarny skarb wielkiego pirata Tnilfa Lieinahtana. Stellargold przyczynił się w dużej mierze do odkrycia skarbu, dzięki czemu jego nazwisko zostało popularne wśród przemytników i piratów.

Służba u Otela Sedierty Edytuj

Po kradzieży swojego przyszłego statku, frachtowca montressoliańskiego o nazwie Koliber. Stanowisko drugiego pilota, jak i pomocnika zajął Trylsk, więzień uwolniony z pewnego napadniętego statku więziennego. Ze względu na pokaźne umięjętności w rabunku i pilotażu zatrudnił ich osiadły na planecie Nadalac gangster Otel Sedierta.

Zwolnienie Edytuj

Podczas jednej z licznych akcji osłabiania swoich wrogów słudzy syndykatu Nnenorkah wykradli ładunek cennego i kosztownego minerału zwanego Tremortitem.

Poszukiwanie nowej roboty Edytuj

Schwytanie przez RCF-g4 Edytuj

Służba w wojsku Sojuszu Północnego Edytuj