FANDOM

Alternatywy
alternatywy
Kan
Kandydat na polecany na październik 2015

Lew morski pospolity to rasa zamieszkująca Dantooine. Jest półintelighentna. Osobniki tego gatunku są ssakami, choć mają skrzela.

Kasty Edytuj

Lwy morskie są dość inteligentne. Nie potrafią mówić, ale podzieliły się na kasty, czyli:

  1. Samiec alfa
  2. Samica alfa
  3. Łowcy
  4. Kucharze
  5. Rzemielśnicy
  6. Pozostałe osobniki gatunku

Występowanie Edytuj

Rasa ta zamieszkuje Dantooine i inne planety o podobnych warunkach. Często można zobaczyć ją na bagnach, przy rzekach, jeziorach, na wyspach i niedaleko oceanów. Stały się częścią fauny Kywalker. Lwy morskie żyją w grupach zwanych zbiegami.

Umiejętności Edytuj

Lew taki potrafi dobrze pływać i nurkować. Głównym jego pożywieniem są manty włochate, ryby i tantuwy. Mogą zostać przyrządzone na ogniu. Lew morski jest również świetnym tropicielem. Często jest wykorzystywany do poszukiwania ciał i/lub przekąsek. Jako rasa półinteligentna potrafi również obsługiwać proste narzędzia. Nie potrafi chodzić na dwóch łapach.

Stosunki Edytuj

W kastach obowiązują zasady. Rządzi w nich samiec i samica alfa. Najsłabsze osobniki są chronione przez silniejsze. W grupie obowiązuje hierarchia. Kopulacja odbywa się w okresie godowym miesiąca lipca.

Ciekawostki Edytuj

  • Są spokrewnione z Loth-Kotami i Mantami.