FANDOM

Autor: Mustafar29
Kanon
kanon

Lowbacca, znany także jako Low, był synem Chewbacci z rasy Wookieech oraz ludzkiej kobiety Lei Windu, wychowywanym przez jego siostrę, którą traktował jak swoją matkę, oraz członkiem nowego pokolenia Jedi, szkolonego w czasach rządu Nowej Republiki przez Luke'a Skywalkera. W 21 ABY razem ze swoim mistrzem oraz Benem Solo brał udział w misji ratunkowej senatora Lanevera Villechama i wiceadmirał Amilyn Holdo, którzy wracając z misji na Bespinie, gdzie znaleźli miecz świetlny Skywalkerów, zostali zaatakowani przez nieznanego wroga. Następnie na Jakku chłopak dowiedział się od Lor San Tekki o swoim biologicznym ojcu. W efekcie razem z Villechamem i Solo postanowił udać się na Kashyyyk, by spotkać się z nim oraz dowiedzieć się o swojej prawdziwej matce. Kiedy dotarł na miejsce, pogodził się z Chewbaccą oraz poznał swoją matkę Leię. Następnie razem z Benem rozpoczął pojedynek z przybyłym na miejsce nieznanym zdobywcą pierwszego miecza. Mężczyzna zamordował Lowbaccę, odcinając mu głowę, chwilę później ujawniając swoją prawdziwą twarz Mace'a Windu.

Pojawienia Edytuj