FANDOM

Autor: Yodek 300
Alternatywy
alternatywy

Luminara Mundi to córka Ki-Adi-Mundiego i Barrissy Offee.

Biografia Edytuj

Luminara urodziła się na Coruscant w 26 BBY. Nikt nie wiedział, kim byli jej rodzice. Jedi zabrali ją na szkolenie. Była spokojna, mądra i cicha. Jednak potem podczas bombardowania zakonu w 19 BBY, znalazł ją Darth Sidious, który postanowił, żeby była inkwizytorką. Dostała przydomek trzeciej siostry. Podczas szkolenia nie szło jej dobrze, bo była za spokojna, za co wiele razy karał ja Darth Vader Podczas ataku komórki rebelii, kiedy dostała misję przejęcia statku wroga, podczas drogi do kokpitu nie zabijała żołnierzy rebelii, tylko odebrała im Mocą blastery i przygwoździła do ściany. Kiedy przejęła kontrolę, na statek wkroczył drugi inkwizytor. Zmuszona zabić kapitana, zrobiła to ze sztucznym złym uśmiechem. Wtedy, zanim ten zareagował, Mundi przebiła go mieczem, uciekła nim, aby szkolić się na Jedi. Powiedziała strażnikom, że nie chce być już inkwizytorką, ale Jedi. Skontaktowała się za pomocą Mocy z mistrzem Yodą, a ten powiedział jej, że znajdował się na Dagobah. Musiała uciekać myśliwcem, aby uniknąć rozpoznania. Nie dotarła tam jednak, bo namierzyły ją myśliwce TIE i zaczęły do niej strzelać. Zastrzeliły ją jednak, uszkodziły tylko statek, rozbiła się w statku na śmieci. Było tam jezioro z Bactą. Znalazła tam szczątki innego i udało jej się polecieć. Yoda po 2 latach szkolenia nauczył ją wszystkiego na Jedi od tej pory Luminara postanowiła się ukryć.