FANDOM

Autor: Mustafar29
Ten artykuł jest częścią serii
Twin Story
Losowa stronaZobacz wszystkie

Lumiya była bezdomną kobietą mieszkającą na Jakku, uzależnioną od alkoholu, i żoną Edwarda.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Lumiya mieszkała na Jakku, w pewnym momencie stając się bezdomną. Tam poznała Edwarda, za którego wyszła za mąż. Oboje byli uzależnieni od alkoholu.[1]

Na Dagobah Edytuj

W pewnym momencie swojego życia Lumiya i Edward udali się na planetę Dagobah. Wszedłszy do jednej z tamtejszej jaskiń, znaleźli legendarny miecz świetlny o zielonej klindze, stanowiący klucz do zdobycia tego pierwszego.[1]

W 12 ABY na miejsce wstawili się obywatele Nowej Republiki, Leia Windu, Lanever Villecham, Ben Solo oraz mistrzowie Jedi Luke Skywalker i Feel, którzy przybyli celem znalezienia tego artefaktu. Kiedy dwoje pierwszych z nich weszli do jaskini, spotkali tam Lumiyę i Edwarda i opuścili grotę razem z nimi. Wtedy małżeństwo mówiąc równocześnie, przedstawiło się jako wujek i ciocia. Powiedziało także, że planują mieć córkę wciągu trzech lat oraz że nazwą ją „król”, z tym że w języku hiszpańskim.[1]

Osobowość Edytuj

Lumiya i Edward planowali mieć dziecko w 15 ABY, twierdząc, że nazwą swoją córkę „król”, tyle że po hiszpańsku. Małżeństwo zwykło mówić równocześnie.[1]

Poza światem Gwiezdnych wojen Edytuj

Lumiya była bohaterką Legend oraz dziedzicem Zakonu Sithów.

Pojawienia Edytuj

Przypisy