FANDOM

Autor: Mustafar29
Kanon
kanon

Ten artykuł jest częścią serii
Twin Story
Losowa stronaZobacz wszystkie

Mąż Rawse Varty był mężczyzną, który poślubił senator Rawse Vartą i razem z nią zginął w czasie zniszczenia Hosnian Prime w 34 ABY.

Biografia Edytuj

Mężczyzna przyszedł na świat w ludzkiej rodzinie, by w pewnym momencie swojego życia poznać, zakochać się i poślubić senator Rawse Vartą.[1]

W 34 ABY, kiedy kanclerzem Nowej Republiki od dwóch lat był Lanever Villecham, mężczyzna zdawał się bagatelizować istnienie Najwyższego Porządku, woląc skupić się na polepszeniu kontaktów handlowych z innymi światami. W tym celu dowodząca powołanym przeciwko Najwyższemu Porządkowi generał Leia Organa wysłała do niego na Hosnian Prime, ówczesną stolicę państwa, pułkownik Korr Sellę, która w zamierzeniu miała poinformować Senat o ostatecznym dowodzie na wrogość ze strony Najwyższego Porządku, który soje prawdziwe intencje miał ujawnić poprzez napaść na osadę Tuanul.[2] Podczas gdy mąż Rawse Varty stał na balkonie, w czasie gdy toczyły się negocjacje z udziałem senatorów, w tym kanclerza Lanevera Villechama i byłej kanclerz Grewpshy, Najwyższy Porządek postanowił aktywować i swoją superbroń znaną jako Baza Starkiller. Na polecenie generała Armitage'a Huksa załadowana energią gwiezdną czerwona wiązka została wystrzelona ze stacji i przemierzyła galaktykę, aby ostatecznie uderzyć w układ Hosnian i tym samym zakończyć istnienie Nowej Republiki. Chwilę przed śmiercią spowodowaną destrukcją planety zrozpaczona i przerażona Rawse Varta nieuprzejmie przepchnęła się przez tłum, aby następnie, nadal krzycząc nieustannie z szeroko rozwartymi ustami, wpatrywać się w strumień energii zmierzający ku planecie. Jej mąż z kolei, który stał niedaleko, objął jej dłonie, by dalej drzeć się razem z nią.[1]

Pojawienia Edytuj

Przypisy