FANDOM

Alternatywy
alternatywy
Maciuś jest młodym i niedoświadczonym łowcą nagród z planety Pedi Alanaa. Współpracuje z nieznanym z pseudonimu Darthem.

Biografia Edytuj

Gdy miał 7 lat (co na Pedi jest codziennością) uciekł z domu. Ciągnęło go do bycia zajebistym jak jego ojciec. Skończyło się jeszcze lepiej niż Maciuś się spodziewał! Miał on dwa śmigacze, jeden Sandspeeder, willę na Naboo z 50 pokojami i 9 łazienkami, Reality Show, 6 statków kosmicznych, własną planetę karłowatą i status "Najfajniejszego człowieka w Galaktyce!!! Maciuś chciał jednak więcej! Został bogatym łowcą nagród z kochającą żoną i ósemką dzieci (najmłodsze 3 lata, najstarsze 14). W 74 ABY zmarł jego ojciec, więc Maciuś poprosił o ździebko eliksiru życia. Poleciał na planetę Pukpuria by ożywić starego. Tam dowiedział się, że leży on pod Lidlem. Maciuś znalazł Lidla i ożywił tatę. Ten jednak kopnął go w jaja przez co chłopiec pojechał do szpitala. Postanowił tam już nigdy nie być ojcem. I tak miał już dziewiątkę dzieciaków... Umarł gdy miał 87 lat. Zdarzyło się to w willi na Dantooine, gdy akurat przechodził koło niej Brzydakus.