FANDOM

Autor: Yodek 300
Kanon
kanon

Mardin była Jedi rasy ludzkiej pochodzącą z planety Dantooine.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Kiedy Mardin miała osiem lat i na planetę przybył Jedi, poznała, że ona także nim była, gdy zobaczyła w jego miecz świetlny. Mężczyzna z kolei wyczuł w niej wielką wrażliwość na Moc i chciał ją zabrać na Coruscant, ale w tej samej chwili zaatakowała go mała zakapturzona postać z czerwonym mieczem świetlnym. Dziewczyna chciała pomóc gościowi, więc przypomniała sobie, że w wieku pięciu lat znalazła na wysypisku miecz świetlny o zielonej barwie. Zaatakowała wroga i szybko przebiła jego ciało mieczem. Jedi był bardzo dumny z tego wyczynu i zabrał dziewczynkę na Coruscant. W trakcie lotu powiedział jej, że miecz, który znalazła należał do jego mistrza.

Szkolenie na Jedi Edytuj

Kiedy razem przylecieli na Corusant, kalamariański Jedi przedstawił ją Radzie większość spośród jej członków, w tym także i Yoda, zgodziła się na jej szkolenie. Podczas pierwszego treningu szło jej dobrze i szybko opanowała moc. Dwa lata później na mistrza wybrano tego samego Jedi, który ją odkrył. Na planecie Titog opanowała sztukę walki mieczem świetlnym, Diem So. Następnie zbudowała swój własny miecz świetlny o niebieskiej barwie. W 35 BBY otrzymała tytuł rycerza.

Rozkaz 66 Edytuj

Kiedy Mardin miała misję na planecie Felucia i otrzymała tytuł mistrza został wydany rozkaz 66.Klony zabiły jej mistrza ale ona zabiła wszystkie oprócz jej oddanego pomocnika o pseudonimie Gerald .Okazało się że potajemnie trzymał w zbroi miecz świetlny na pamiątkę byłego umarłego jedi który zmarł w 21 BBY. Pojedynkował się z nią ale ona wygrała i postanowiła ukryć się na zapomnianej planecie Juthon.

Śmierć Edytuj

W 1 BBY Imperator Sheev Palpatine wraz z Vaderem Lecieli na Coruscant zauważyli planetę którą nie było na liście planet opanowanych przez imperium polecieli tam aby się na niej rozejrzeć.Wylądowali tam ,Imperator i jego uczeń wyczuli jedi i poszli do jej kryjówki.Okazało się że jest bardzo dobra w walce Imperator powiedział że sam się tym zajmie poraził ja błyskawicami mocy a następnie zemdlała kiedy się obudziła widział szturmowców pokonała ich ale zauważyła że zaczęli się ewakuować.w tym samym czasie zauważyła Gwiazdę Śmierci celującą w planetę przy okazji zastrzelił ją szturmowiec ledwo żywa Mardin mogła tylko bezradnie patrzeć jak Gwiazda Śmierci kieruję w nią superlaser i niszczy planetę wraz z nią.