FANDOM

Autor: Yodek 300
Alternatywy
alternatywy

Mark Cell – jeden z najlepszych agentów w Sojuszu Rebeliantów.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Mark urodził się na Coruscant w dość bogatej rodzinie. Całe jego rodzeństwo ukończyło Akademię Imperialną. On jednak postanowił dołączyć do Sojuszu Rebeliantów w 1 ABY.

Bitwa o Hoth Edytuj

W 3 ABY podczas Bitwy o Hoth, Cell walczył na zewnątrz bazy. W pewnym momencie okop w ktorym byli żołnierze Rebeli wraz z nim został trafiony przez AT-AT, wskutek czego Mark stracił przytomność.

Kiedy się obudził, było już po bitwie. Postanowił przebrać się za szturmowca i odlecieć imperialnym transportowcem. Transportowiec w którym był ,miał lecieć na planetę Cirus aby rozprawić się z rebeliantami. Mark skontaktował się z Sojuszem Rebliantów i powiedział o ataku Imperium na planetę. Rebelianci odparli atak Imperium.

Misja na Coruscant Edytuj

Po Ataku na Cirus Mark dostał nowe zadanie. Miał zostać jednym z strażników w Pałacu Xizora - szefa organizacji przestępczej Czarne Słońce, aby zdobyć informacje na temat jego planów . Mark dostał się do Pałacu, ale jego misja została przerwana kiedy w pałacu zjawiła się księżniczka Leia, a później Luke Skywalker i Lando Calrissian. Agent zdążył się ewakuować, kiedy Luke i Lando wysadzili pałac Xizora.